DEH

DEH

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ - ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΩΡΓΟΥ ΑΔΑΜΙΔΗ ΣΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Με αφορμή δημοσιεύματα που βλέπουν το φως της δημοσιότητας και με θέλουν να κατέρχομαι υποψήφιος στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές, επιθυμώ με την παρούσα να γνωστοποιήσω τις προθέσεις μου, θέτοντας ταυτόχρονα τέλος στα διάφορα σενάρια που συνδέονται με το εν λόγω θέμα.
Η συνδικαλιστική μου δραστηριότητα ως Πρόεδρος του Σωματείου ¨ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ¨, καθώς και οι υποχρεώσεις μου ως Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Μακεδονίας είναι δύο δράσεις που εκ των πραγμάτων καταναλώνουν το σύνολο του χρόνου που έχω στη διάθεσή μου. Οι εξελίξεις στη ΔΕΗ, ειδικά τον τελευταίο χρόνο, καθώς και η πληθώρα των θεμάτων που απασχολούν την Περιφέρεια, είναι για μένα  ζητήματα πρώτης προτεραιότητας.   
Ως εκ τούτου, δηλώνω πως δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα η πρόθεση υποψηφιότητάς μου στις επερχόμενες εθνικές εκλογές, καθώς βούλησή μου είναι να συνεχίσω να ανταποκρίνομαι, συνεπώς και επιτυχώς, στις υποχρεώσεις που απορρέουν από τις δύο βασικότερες θέσεις, στις οποίες με έχουν εκλέξει οι εργαζόμενοι της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού και οι πολίτες της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης.



                                                          Γιώργος Αδαμίδης
  Πρόεδρος Σωματείου Παραγωγής Η/Ε  ¨ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ¨
Περιφερειακός Σύμβουλος Δυτικής Μακεδονίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: