DEH

DEH

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2019

Αδαμίδης: «Στο κάλεσμα του Αλέξη Τσίπρα για τη μεγάλη Δημοκρατική παράταξη εγώ έχω δηλώσει «παρών»

Σε μια συνέντευξη, που θα συζητηθεί, ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, Γιώργος Αδαμίδης μίλησε στην εκπομπή «Παρεμβάσεις»΄, του Westchannel, με τη δημοσιογράφο Κουλά Πουλασιχίδου»κι αφού εξήγησε τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από το ΚΙΝΑΛ, λέγοντας, πως:» Μου
έχουν δείξει την πόρτα της εξόδου με τον πλέον άσχημο τρόπο, για εμένα και την ιστορία μου σε αυτό τον πολιτικό χώρο», απαντώντας στο ερώτημα για το τι προτίθεται να πράξει αν του γίνει πρόταση από τον ΣΥΡΙΖΑ να πολιτευθεί στις επόμενες εθνικές εκλογές, στην Π.Ε. Κοζάνης, απάντησε χαρακτηριστικά: «Στο κάλεσμα του Αλέξη Τσίπρα για τη μεγάλη Δημοκρατική παράταξη εγώ έχω δηλώσει «παρών». Το αν θα είμαι ή όχι, αυτό αφορά τα όργανα του κόμματος».  kozan.gr
 
 
ΕΡΩΤΗΣΗ ΑΠΟ:
Να μας απαντήσει όμως πως γίνεται να δηλώνει παρών στο κάλεσμα του ηγέτη και του κόμματος που διαφωνεί με τις πολιτικές και τις αποφάσεις του. Εκτός αν τελικά ο κ. Αδαμίδης δεν διαφωνεί με τις πωλήσεις των μονάδων. Τελικά πόσο δούλεμα θα μας ρίξει ακόμα;

Να τον χαιρόμαστε όλοι οι εργαζόμενοι τον άξιο πρόεδρο της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ. Και σύντομα να τον καμαρώσουμε και Βουλευτή.
Κυρίως όμως να τον χαίρονται οι συνεργάτες του που τον στηρίζουν στην ΓΕΝΟΠ , τόσο οι ομοϊδεάτες του, όσο και οι ΔΑΚΙΤΕΣ που τόσα χρόνια τον ανέχονται και με την στάση τους τον στηρίζουν και αυτοί.


kafeneio-megalopolis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: