DEH

DEH

Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Νίκος Φωτόπουλος Εκπρόσωπος των εργαζομένων

Αποτέλεσμα εικόνας για νικος φωτοπουλος
ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΕΣ, -ΦΟΙ
Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ
ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΣ

 
Συναδέλφισσες, -φοι,  
 
Αύριο Τρίτη 14/5 και μεθαύριο Τετάρτη 15/5/2019 ψηφίζουμε για την ανάδειξη εκπροσώπων των εργαζομένων στο Δ.Σ. της ΔΕΗ.

Με αφορμή αυτό, με σεβασμό και αίσθημα ευθύνης στέκομαι ενώπιον σας και
 
 με το ηθικό ανάστημα του ανθρώπου που δεν δίστασε να συγκρουστεί (δεν ήμουν ο μόνος) με όλα τα κόμματα και τις κυβερνήσεις προκειμένου να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της επιχείρησης του ελληνικού λαού στην οποία έχουμε την τιμή να εργαζόμαστε
 με το ηθικό ανάστημα του ανθρώπου που δεν δίστασε να κατονομάσει και να συγκρουστεί (δεν ήμουν ο μόνος) με τα συμφέροντα που 20 χρόνια τώρα λυμαίνονται και απομυζούν τη ΔΕΗ ζητώ την στήριξη και τη βοήθειά σας.

Ζητώ την στήριξη και τη βοήθειά σας για να συνεχίσω μαζί με όλους όσους τιμάμε και σεβόμαστε το ψωμί που τρώμε, μαζί με τη ΓΕΝΟΠ και τα σωματεία μας, τον αγώνα για την προστασία των συμφερόντων της επιχείρησης, των καταναλωτών αλλά και όλων των εργαζόμενων.
Εκείνο για το οποίο δεσμεύομαι είναι ότι με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, όσα μποφόρ και να φυσούν, θα μείνω όρθιος, πιστός στη γραμμή του καθήκοντος και του χρέους.
 
Εκείνο για το οποίο δεσμεύομαι είναι ότι δεν θα σας κάνω ποτέ να ντραπείτε και να μετανιώσετε για την στήριξή σας.

Με τη δική σας δύναμη και τις δικές σας πλάτες, γιατί η δύναμή μου και οι πλάτες μου είστε εσείς, ΣΤΑΘΕΡΑ, ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ θα συνεχίσω μαζί με το συνδικαλιστικό κίνημα του χώρου μας τον αγώνα ενάντια στα συμφέροντα (αλλά και σε όσους τους ανοίγουν την πόρτα) που λυμαίνονται τη ΔΕΗ.
Το ψηφοδέλτιο που συμμετέχω μαζί με εκατοντάδες ακόμα αγαπητούς φίλους και συναγωνιστές ονομάζεται «Συνεργασία για τη ΔΕΗ».



Νίκος Φωτόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: