DEH

DEH

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Ν.Φωτόπουλος: "Γιατί είπα τον Σαμαρά "τσάμπα μάγκα"


Εάν ιδιωτικοποιηθεί έστω και μια μονάδα της ΔΕΗ θα κάνουμε απεργία"
- "Ο Σαμαράς είναι "τσάμπα μάγκας" γιατί δε τα βάζει με τους ισχυρούς"
- "Στο πρόσωπό μου η κυβέρνηση στοχοποιεί όλους τους συνδικαλιστές"
- Για πρώτη φορά ο Ν.Φωτόπουλος αποκαλύπτει γιατί ζήτησε μετάθεση στο σταθμό του Λαυρίου
- Διαβάστε και ακούστε όλη τη συνέντευξη του προέδρου της ΓΕΝΟΠ στο Newsit
Το πρόσωπο των ημερών, ο Νίκος Φωτόπουλος ο οποίος έγινε και η αιχμή του δόρατος της αντιπαράθεσης μεταξύ της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ κατά τη διάρκεια της ανάγνωσης των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης στη Βουλή, ανοίγει τα χαρτιά του στο Νewsit και απαντά σε όλους και σε όλα.
Καταρχάς ξεκαθαρίζει πως διαφωνεί κάθετα και ριζικά με την περαιτέρω μετοχοποίηση - ιδιωτικοποίηση της ΔΕΗ ή πώληση κομματιών της γιατί όπως λέει
" έαν το αγαθό της ενέργειας περάσει από τα χέρια του Δημοσιου στα χέρια των ιδιωτών τότε εκατομμύρια φτωχοί συνάνθρωποί μας, ήδη υπάρχουν εκατοντάδες χιλιάδες, δε θα τολμούν να ακουμπήσουν το δάχτυλο στον διακόπτη.
Είναι σίγουρο ότι θα έχουμε διπλασιασμό και τριπλασιασμό της τιμής της κιλοβατώρας και αυτό δε το λέμε γιατί το είδαμε στο όνειρό μας, αυτό το λέει η διεθνής εμπειρία".
Αποσαφηνίζει πως δεν είναι στις προθέσεις των εργαζομενων να προκαλέσουν ένα γενικευμένο μπλακ - αουτ εν μέσω καύσωνα αλλά ταυτόχρονα στέλνει ξεκάθαρο μήνυμα προς όλους ότι " εάν η κυβέρνηση επιμείνει στην ιδιωτικοποιηση της ΔΕΗ τοτε δεν έχουμε άλλη επιλογή παρά να ασκήσουμε το νόμιμο, συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμά μας της απεργίας.
Ναι, σε αυτή την περίπτωση αυτό θα κάνουμε.
Εάν είμαστε παράνομοι τότε κάτι δεν πάει καλά με το σύνταγμα.
Εάν οι κύριοι της τρόϊκας ενοχλούνται και με το σύνταγμά μας και με όσα αυτο προβλέπει ας το αλλάξουν και αυτό. Εκεί θέλω να δούμε τι θα κάνει η κυβέρνηση. Εμείς θα κινηθουμε στα πλαίσια των όσων οι νόμοι ορίζουν".

Στο ερώτημα εάν ο ίδιος νοιώθει οτι έχει γίνει η αιχμή του δόρατος στην αντιπαράθεση μεταξύ της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ ο κύριος Φωτόπουλος απάντησε "σέβομαι απόλυτα τους θεσμούς όπως τον θεσμό του πρωθυπουργού της χώρας. Δεν είμαι απο εκείνους τους ανθρώπους που με ένα εύκολο τρόπο κατηγορώ τους άλλους ανθρώπους.
Ομως επειδή ο κυριος Σαμαράς αναφέρθηκε πάρα πολλές φορές όλο το τελευταίο διάστημα, όχι μόνο κατα την ανάγνωση των προγραμματικών δηλώσεων της κυβέρνησης, στο όνομά μου και μάλιστα κατά τρόπο απαξιωτικό, μου δίνει το δικαίωμα να πω πως ο κύριος Σαμαράς είναι "τσάμπα μάγκας".
Είναι "τσάμπα μάγκας" γιατί διαλέγει τον λάθος στόχο και τον λάθος και εύκολο αντίπαλο.
Αντί να τα βάλει με εκείνους που πραγματικά λυμαίνονται τη δημόσια επιχείρηση, αντί να τα βάλει με αυτούς που εξελίσσουν τις κομπίνες τους και τα βρώμικα παιχνίδια τους σε βάρος της επιχειρησης του ελληνικού λαού, που γι΄αυτούς πληρώνει ο κοσμάκης κάθε λίγο αυξήσεις, ο κύριος Σαμαράς γι΄αυτούς δεν έχει να πει τίποτε.
Και ξέρετε γιατί δεν έχει να πει τίποτε;
Γιατί οι κυριοι αυτοί έχουν κανάλια, εχουν ραδιόφωνα, έχουν εφημερίδες, έχουν τα δισεκατομμύριά τους και είναι παντοδύναμοι. Οι κύριοι αυτοί είναι το σύστημα. Εγώ δεν έχω προσωπικά με τον κύριο Σαμαρά, δεν έχω να μοιράσω αμπέλια και χωράφια, η στοχοποίηση που γίνεται δεν είναι για προσωπικούς λόγους, αφορά τους συνδικαλιστές και το συνδικαλιστικό κίνημα.

Απάντηση έδωσε ο προεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και για την προ μηνών μετάθεσή του στο σταθμό του Λαυρίου που πολλοί λένε πως τη ζήτησε για να οργανώσει καλύτερα το επερχόμενο μπλακ αουτ που σχεδιάζει.

Ο κύριος Φωτόπουλος ξεκαθάρισε "ξαναλέω οτι τους διακόπτες δεν τους κατεβάζει η ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ. Τους διακόπτες τους χειρίζεται η διοίκηση της ΔΕΗ. Η ΓΕΝΟΠ αυτο που κάνει είναι να ασκει το δικαίωμα της απεργίας. Από εκεί και πέρα, ναι, ζήτησα και πήρα μετάθεση η οποία δεν είχε καμία οικονομική απολαβή για εμένα. Οτι χρήματα έπαιρνα, τα ίδια παίρνω και τώρα.
Ηθελα όμως να είμαι στη μητρική εταιρεία οπου συγκριτικά με τις δύο θυγατρικές, όντως οι κίνδυνοι για το προσωπικό είναι πολύ μεγαλύτεροι. Ηθελα να συνδέσω δηλαδή τη δική μου τύχη, το προσωπικό μου μέλλον σε αυτη την επιχείρηση με το μέλλον των συναδέλφων μου που σας ξαναλέω σαφέστατα οι κίνδυνοι σε σχέση με τις δύο θυγατρικές είναι περισσότεροι και μεγαλύτεροι, λόγω του ανταγωνισμού, λόγω του οτι είναι το κομματι εκείνο που υπόκειται στον ανταγωνισμό.Αυτός ήταν ο ένας λόγος.

Ο δεύτερος λόγος είναι για να μπορώ, την ημέρα που η κυβέρνηση θα επιχειρησει να ξεπουλήσει τις λιγνιτικές μονάδες, να πάρω μετάθεση σε μια από τις 4 λιγνιτικές μονάδες που σχεδιάζει να πουλήσει για να σηματοδοτησω με τη δική μου τη στάση, τη δική μου επιλογή, τη δική μου την κίνηση ως προεδρος της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, το μέγεθος του αγώνα που θα δοθεί.
Ναι έχω επιλέξει, το έχω κουβεντιάσει με την ψυχή μου, με τη συνείδησή μου, με την οικογένειά μου, να βρεθώ την ημέρα που η κυβέρνηση θα εξαγγείλει την πώληση των λιγνιτικών μονάδων μαζί με τους συναδέλφους μου που εργάζονται σε αυτές τις μονάδες και που μήνες τώρα καρδιοχτυπούν για το τι θα γίνει σε σχέση με το μέλλον τους. Μαζί θα δώσουμε τον αγώνα".

Σε όλα αυτά να προσθέσουμε πως μείζονες αντιδράσεις σχετικά με την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ εγείρονται απο τους εργαζόμενους καθώς με την πώληση κομματιών της επιχείρησης εκχωρείται και η ασφαλιστική περιουσία των εργαζομένων. Αυτο όμως είναι το 1% των αιτημάτων μας αποσαφήνισε ο κύριος Φωτόπουλος " το 99% έχει να κάνει με την προστασια της κοινωνίας".


http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: