DEH

DEH

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

Ετσι κλέβουν τους ηλικιωμένους οι απατεώνες που προσποιούνται υπαλλήλους της ΔΕΗ -85χρονος περιγράφει

Τον τρόπο με τον οποίο τον εξαπάτησαν δύο μέλη της σπείρας που παρίσταναν τους υπαλλήλους της ΔΕΗ περιέγραψε ο 85χρονος, Μάλαμας Καμάρης, από το σπίτι του οποίου αφαιρέθηκαν χρήματα και κοσμήματα.
«Μου είπαν ότι ήταν υπάλληλοι της ΔΕΗ και ότι θα μου δώσουν 50 ευρώ που μου χρωστάει η ΔΕΗ. Μάλιστα ο ένας παρακολουθούσε τα ρολόγια και έκανε πως έγραφε στα χαρτιά που είχε στα χέρια του» εξήγησε ο ηλικιωμένος άνδρας μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Αρχικά, όπως υποστηρίζει ο άνδρας, του είπαν ότι η ΔΕΗ τού οφείλει χρήματα: «Μου είπαν ότι τάχα μου χρωστάει η ΔΕΗ 50 ευρώ και θα μου τα δώσουν αυτοί, αλλά είχαν μαζί τους μόνο χαρτονόμισμα των 100 ευρώ και εγώ έπρεπε να τους δώσω 50 ευρώ για να πάρω τα χρήματα που μου χρωστούσαν. Τους έδωσα ένα 50 ευρώ και μου ζήτησαν άλλο χαρτονόμισμα, γιατί δήθεν δεν ήταν καλό και εγώ τους απάντησα νευριασμένος ότι αποκλείεται, διότι χθες πήρα τα χρήματα από την τράπεζα».
Ετσι έκλεψαν τον ηλικιωμένο

Τα μέλη της συμμορίας κατάλαβαν με αυτόν τον τρόπο ότι ο ηλικιωμένος είχε χρήματα στο σπίτι και προχώρησαν το σχέδιο τους. «Ο ένας από τους δύο μού είπε να πάμε στην κουζίνα και πήγαμε, βρήκε την ευκαιρία τότε ο δεύτερος, είδε το κλειδί στην πόρτα, μπήκε μέσα στο σπίτι χωρίς να τον δω και πήρε από την κρεβατοκάμαρα 400 ευρώ και τα κοσμήματα της συζύγου μου και τα δικά μου δαχτυλίδια, που είχα μέσα σε τσάντες», ανέφερε ο ηλικιωμένος.
Σύμφωνα με τον κ. Καμάρη, «στο τέλος, αφού έκαναν τη δουλειά τους, μου είπαν ότι ο ένας θα πάει να μου φέρει την απόδειξη. Πήγε για απόδειξη και απόδειξη …έγινε, το είπε για να φύγει, δεν επέστρεψε ποτέ και ο δεύτερος, αφού είχε πάρει τα χρήματα και τα κοσμήματα, μου είπε οτι επειδή άργησε, «θα πάω να σου τη φέρω εγώ» και εξαφανίστηκε και αυτός. Δυστυχώς δεν κατάλαβα ότι ήθελαν να με ξεγελάσουν».
Υπενθυμίζεται ότι η δράση της συμμορίας εξιχνιάστηκε ύστερα από έρευνες αστυνομικών του τμήματος Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας της Ασφάλειας Θεσσαλονίκης και ως μέλη της φέρονται έξι Eλληνες, 22 -34 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία που διαβιβάζεται στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή. Oπως προέκυψε, η λεία τους ήταν κοσμήματα, χρυσαφικά και τιμαλφή, εκτιμώμενης αξίας 170.000 ευρώ, αλλά και μετρητά ύψους 6.000 ευρώ.
 
Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: