DEH

DEH

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

Επιστολή παραίτησης απο τη θέση του Γραμματέα Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Εορδαίας του συνδικαλιστικού στελέχους της ΔΕΗ Δημ Παπαδημητριου


image

Συντρόφισσες – Σύντροφοι
Βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σας κοινοποιήσω την παραίτηση μου από την θέση του γραμματέα της Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Εορδαίας.
Μια απόφαση δύσκολη, δυσάρεστη μα επιβεβλημένη.
Απόφαση η οποία έχει να κάνει με την αριστερή μου ιδεολογία, τον χαραχτήρα μου, την εντιμότητα μου, αλλά και για τον δρόμο της απαξίωσης που έχει επιλεχτεί τόσο από τα κομματικά στελέχη όσο και από τον ίδιο τον πρόεδρο του κινήματος.
Δεν έκρυψα ποτέ τις πολιτικές πεποιθήσεις μου δηλώνοντας πάντα με υπερηφάνε
ια πως ήμουν ΠΑΣΟΚ, ψήφιζα ΠΑΣΟΚ, στήριξα ΠΑΣΟΚ γιατί πίστευα πως είναι ο μόνος Πολιτικός φορέας ο οποίος θα μπορούσε να δυναμώσει την Δημοκρατία στην χώρα μας.
Από τη πρώτη στιγμή που ανέλαβα ως γραμματέας στην Δ.Ο. παρέμεινα σταθερός στις αρχές και τις αξίες του κινήματος.
Δυστυχώς όμως η σημερινή εικόνα του Κινήματος με θλίβει, βλέποντας συμπεριφορές και πράξεις κορυφαίων στελεχών, να έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις αρχές και τις αξίες με τις οποίες γαλουχήθηκα.
Δυστυχώς όταν αποφασίσαμε να στηρίξουμε την κυβέρνηση ( και καλώς πράξαμε ) για να βοηθήσουμε την χώρα να σταθεί στα πόδια της, δεν περίμενα ότι η ψήφος μας και οι αγώνες μας θα γίνουν προϊόν εκμετάλλευσης.
Εδώ και πολύ καιρό κόπηκε η κάθε επαφή με τον ‘’ομφάλιο λώρο’’ από τον οποίο τρεφόμασταν με οράματα και ιδέες για πολλές δεκαετίες.
Με υποτιμητικές συμπεριφορές και με συστηματική προσπάθεια υποβάθμισαν τον θεσμοθετημένο ρόλο των Οργανώσεων, με αποτέλεσμα να μην εισακούγονται οι θέσεις αυτών και τις κοινωνίας.
Ευελπιστούσα ότι κάποια στιγμή τα λάθη θα τελείωναν και η Δημοκρατική παράταξη θα μπορούσε και πάλι να σταθεί στα πόδια της, όμως με μεγάλη μου απογοήτευση διαπιστώνω ότι τα λάθη συνεχίζονται, λειτουργώντας εις βάρος της κοινωνίας και των πολιτών.
Αφού θυσιαστήκαν στο βωμό της πλουτοκρατίας ο Έλληνας Εργαζόμενος – Συνταξιούχος – Μισθωτός ήρθε η ώρα και το ξεπούλημα και της κάθε τοπικής κοινωνίας!!!
Κάποιοι ‘’Κύριοι’’ του ΠΑΣΟΚ, στον βωμό της ‘’Καρέκλας’’, κάνουν προσωπικές πολιτικές αγνοώντας τις προγραμματικές θέσεις του κινήματος.
Συνήθως ‘’Αυτοί’’, οι δήθεν Σωτήρες, διακατέχονται από μια ψεύτικη συνείδηση για την κοινωνία και διακηρύσσουν… « ότι κάνουν, το κάνουν για το συμφέρον της χώρας, του λαού και της (τοπικής) κοινωνίας».
Αντί να ακούσουν την φωνή της Παράταξης και την αγωνία των ανθρώπων για την πορεία του τόπου, επιλέγουν με ‘’Αυταρχικό’’ τρόπο να επιβάλουν την γνώμη τους φέρνοντας στην μνήμη των πολιτών εποχές του «Αποφασίζομαι και Διατάσομε»!!!
Οι πρακτικές των επιστρατεύσεων, το ξεπούλημα επιχειρήσεων Εθνικής σημασίας και η μη πρόσβαση των πολιτών στα κοινωνικά αγαθά, δεν μου επιτρέπουν να συμπορευτώ με ανθρώπους που δεν τολμούν και δεν έχουν το σθένος να πουν ένα μεγάλο και πατριωτικό
ü ΟΧΙ στο ξεπούλημα αυτών και των λαϊκών μας αγώνων,
ü ΟΧΙ στον δρόμο της συμπόρευσης με την Ν. Δ.
Αρνούμαι λοιπόν να συναινώ σε κάθε τι που είναι εις βάρος μου.
Αρνούμαι να συνεργάζομαι με αυτούς που θέλουν να καταπατήσουν την κοινωνία μου.
Αρνούμαι να διευκολύνω αυτούς που θέλουν να ξεπουλήσουν την χώρα μου.
Με τρομάζει το γεγονός ότι παραμένουν στην θέση τους βουλευτές και υπουργοί που δεν ξέρουν τι ψηφίζουν αλλά… έχουν γνώση ότι με αυτά που ψηφίζουν διαλύουν την χώρα!!!
Παραιτούμε λοιπόν για να ξανά βρεθώ όπως κάποτε στα πεζοδρόμια, στους δρόμους, στις πλατείες, εκεί οπού έμαθα το τι θα πει αγώνας, εκεί όπου ζωντανεύουν τα όνειρα μας, εκεί όπου η συνείδηση μου θα νοιώθει υπερήφανη, εκεί όπου μπορώ να τους πολεμήσω για να ακούσω έτσι όπως χτυπούσε η καρδιά του πραγματικού ΠΑΣΟΚ.
Παραιτούμαι για να διαφυλάξω την αξιοπρέπεια μου.
Παραιτούμε για να μην αφήσω το Όραμα μου να καταστρέφετε μέρα με την μέρα.
Παραιτούμε γιατί θεωρώ ότι έκανα αρκετή υπομονή.
Παραιτούμε γιατί δεν θέλω να θεωρούμε συνένοχος’’
Παραιτούμε γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω ότι το ίδιο μου το κόμμα δεν εισάκουσε τις φωνές της κοινωνίας μου φωνάζοντας:
ü ΟΧΙ στο ξεπούλημα της ΔΕΗ
ü ΟΧΙ στο ξεπούλημα του Εθνικού Πλούτου
ü ΟΧΙ στο ξεπούλημα του τόπου
Παραιτούμε λοιπόν για να μπορέσω να κοιτάξω ξανά στα μάτια τον κάθε σύντροφο, τον κάθε φίλο και να μην με θεωρεί μέρος του συστήματος!!!

Ευχαριστώ τους φίλους και μέλη του ΠΑΣΟΚ που με τίμησαν με την ψήφο τους στις εσωκομματικές διαδικασίες και με ανέδειξαν πρώτο σε σταυρούς προτίμησης καθώς και τους συντρόφους μου που ομόφωνα με εξέλεξαν Γραμματέα στην Δημοτική Οργάνωση.


Παπαδημητρίου Δημήτρης
Πρώην Γραμματέας Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Εορδαίας

Δεν υπάρχουν σχόλια: