DEH

DEH

Τετάρτη 4 Αυγούστου 2010

Ποιους νομίζετε ότι κοροϊδεύετε ;;;;;;!!!!!

Εκβιάζετε ότι θα μας «κόψετε» το ρεύμα αν η κυβέρνηση πουλήσει το 40 % της ΔΕΗ.

Για το «καλό» μας θα μας «βυθίσετε στο σκοτάδι»;;;;
Για το συμφέρον του ελληνικού λαού, θα τα κάνετε όλα αυτά ;;;;;;
Για το συμφέρον του ελληνικού λαού εξαιρεθήκατε από το συνταξιοδοτικό νομοσχέδιο ;;;;;
Οι περισσότεροι συνταξιούχοι θα παίρνουν 300 € και εσείς εκβιάζοντας όλους μας θα παίρνετε 2500 € ;;;;;
Για το συμφέρον του ελληνικού λαού ζητάτε αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ;;;;;
Με τι μούτρα βγαίνετε στα παράθυρα των ειδήσεων και μας πουλάτε πατριωτισμό;;;
Ποιος σας έδωσε το δικαίωμα να μας «κόβετε» το ρεύμα ;
Να μας ταλαιπωρείτε ; να μας ταπεινώνετε;;;;;;
Για το χάλι μας (ΔΝΤ) ευθύνεστε και εσείς και οι πολιτικοί που σας χαϊδεύουν τόσα χρόνια.
θα σας πάρουμε με τις πέτρες όπως και τους πολιτικούς .

MARKOS TZORTZINAKIS

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ελα Μαρκο μου θα σε περιμένουμε μανα μου...οσο για τις ασυναρτησιες που λες...οποιοι παρακολουθουν τα αιτηματα της γενοπ και λοιπον σωματειων της ΔΕΗ ξερουν...
Για το χαλι μας λοιπον βλακεντιε.. ποιος φταιει??πιος φταιει που οι συνταξεις πηγαν στα 300 ευρω??που ηταν το κινημα να τους σταματησει ποιοι ηταν υπευθυνοι που τα σωματεια ειναι ανενεργα που η πλειοψηφεια της γσεε ειναι κυβερνητικος συνδικαλισμος?οι πολιτες δε φταινε?ολοι αυτοι οι βλακες σαν και σενα που βγαινουν και παραπονιουνται δε φταινε?και γω σου αντιστρεφω το ερωτημα ΕΣΥ τι εκανες για να μην φτασει αυτη η χωρα σε αυτο το χαλι?σε ποιες συλλογικες διαδικασιες συμμετειχες για να αλλαξεις κατι???Ασε μεγάλε κριτικη απο του καναπ(ε)ος δε μας τρομαζει...οσο για το ποιος μου εδωσε το δικαιωμα να σου κοβω το ρευμα προσωπικα εμενα μου το εδωσε η πλειοψηφεια αυτης της χωρας και η ''κοινη γνωμη'' αυτοι οι ανενεργοι πολιτες αυτης της χωρας δηλαδη που με εχουν κανει να εχω σταματησει να εχω ονειρα και να μην βλεπω καμια προοπτικη για αυτο το τοπο...καληνυχτα σου γενικοτερα

ορυχεια Μεγαλοπολης