DEH

DEH

Παρασκευή 17 Μαΐου 2013

Μειωμένο Ρεύμα Υπαλλήλων ΔΕΗ – Η Μεγάλη προπαγάνδα – Πόσο ωφελούνται τελικά οι Δεητζήδες?


meiwmeno reyma deiΧρόνια τώρα δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενοι και συνταξιούχοι λοιδορούνται από Κυβερνήσεις και καλοπληρωμένους – έγκριτους – δημοσιογράφους ότι λαμβάνουν προνόμια , με κυριότερο το μειωμένο ρεύμα.
 
Μάλιστα οι κατηγορίες αυτές ήταν πάντα το μεγάλο όπλο των Κυβερνήσεων για να δείξουν στους πολίτες ότι οι Δεητζήδες είναι ρετιρέ και ότι έχουν προνόμια τα οποία επιβαρύνουν τους υπόλοιπους πολίτες.
 
Μετά από πολλές απειλές ότι θα κοπεί , τελικά το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους γνωμοδότησε με την 140/2012 ότι το μειωμένο ρεύμα αποτελεί παροχή ΕΝΑΝΤΙ αύξησης μισθού και δεν μπορεί να κοπεί , παρά μόνο να θεωρηθεί εισόδημα και να φορολογηθεί.
 
Έτσι στα φετινά εκκαθαριστικά τους όλοι οι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι , βλέπουν σε ξεχωριστό κομμάτι το
ποσό που από τους υπολογισμούς είναι αυτό που έχουν γλυτώσει από το μειωμένο ρεύμα. Και φυσικά όλοι μας διαπιστώνουμε ότι τελικά τα ποσά αυτά είναι τόσο μικρά που πραγματικά καταρρέουν όλες οι κατηγορίες και οι προπαγάνδες!

Η παρακάτω φωτ
ογραφία είναι από το δικό μου εκκαθαριστικό και αφορούν μια κατοικία 120τ.μ. με μια μέση κατανάλωση περίπου στις 6.500 kwh. Το ποσό λοιπόν που εγώ έχω κερδίσει ( αλλά αποτελεί εισόδημα και θα φορολογηθεί – και καλώς θα φορολογηθεί ) ανέρχεται στα 185.76 ευρώ !!
 

185 ευρώ λοιπόν τα οποία δεν δόθηκαν σαν ωρίμανση παλιότερα αλλά δόθηκαν σε είδος είναι το ποσό για το οποίο εγώ αναφέρομαι ως προνομιούχος και ως ρετιρέ. Και δεν το λέω αυτό για να περάσω τον εαυτό μου σαν αδικημένο εργαζόμενο , ειδικά την στιγμή που δίπλα μου οι περισσότεροι είναι άνεργοι.
 
Το αναφέρω μόνο και μόνο για να σας δείξω πως γίνεται η προπαγάνδα και πως εφαρμόζεται το σύστημα του κοινωνικού αυτοματισμού , το οποίο βάζει τους πολίτες να τσακώνονται μεταξύ τους για να μην δημιουργούν προβλήματα στα συστήματα εξουσίας!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: