DEH

DEH

Παρασκευή 26 Ιουνίου 2020

Στην αντεπίθεση επιχειρεί να περάσει ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Κοζάνης: “Απύθμενο θράσος έχουν αυτοί οι δύο κύριοι (Αδαμίδης & Μόσχος) – Δεν είπα ότι μιλάω εκ μέρους της διοίκησης, εγώ είμαι απλό μέλος του Σπάρτακου

Στην αντεπίθεση επιχειρεί να περάσει ο Πρόεδρος της ΝΟΔΕ Κοζάνης Π. Καρακασίδης, με δηλώσεις του στο West Channel, απαντώντας σε όσα έγραψε για εκείνον (κλικ εδώ) τόσο ο Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ Γ. Αδαμίδης, όσο και σ’ αυτά που επίσης έγραψε (κλικ εδώ) ο Πρόεδρος του

Σπάρτακου Μ. Μόσχου, με αφορμή την επίμαχη δήλωσή του πρώτου ότι: “Εγώ είμαι ευχαριστημένος αν γίνουν τα 2 από τα 13 μέτρα που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση για την απολιγνιτοποίηση. Το λέω ως Π. Καρακασίδης, ως Πρόεδρος της ΝΟΔΕ κι ως μέλος του μεγαλύτερου ενεργειακού σωματείου εργαζομένων (Σπάρτακος)”.

“Απύθμενο θράσος έχουν αυτοί οι δύο κύριοι (Αδαμίδης & Μόσχος). Δεν είπα ότι μιλάω εκ μέρους της διοίκησης, εγώ είμαι απλό μέλος του Σπάρτακου. Να μας πει ο κύριος Αδαμιδης όταν εμφανίστηκε στο Γαλάτσι στην ανασυγκρότηση του ΣΥΡΙΖΑ σαν τι ήταν εκεί; Σαν Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ, σα μέλος του ΣΥΡΙΖΑ ή σα μέλος της ανασυγκροτησης; Και δε μπορεί κανείς να με διαγράψει. Εισήγηση θα κάνουν. To Γενικό Συμβούλιο διαγράφει. Δε διαγράφει ούτε ο Μόσχος ούτε ο Αδαμίδης. Θα είναι τιμή μου αν με διαγράψουν γι’ αυτό το λόγο”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καρακασίδης.

Ο κ. Καρακασίδης αναφέρθηκε και στον επικεφαλής του συνδυασμού “Μετάβαση για το Δήμο Κοζάνης” στο Δ.Σ. Κοζάνης, Κυριάκο Μιχαηλίδη, λέγοντας: “Κάποιοι όψιμοι να μη θεωρούν ότι κόπτονται για το Νομό μας και την περιοχή μας. Κι ο κύριος Mιχαηλίδης ήταν δήμαρχος στο μεγαλύτερο ενεργειακό δήμο της περιοχής. Ήταν πρόεδρος στην ΑΝΚΟ. Τι έκανε; Έκανε κάποια πρόταση;”

kozan.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: