Αποκοπές μετρητών, νομικές ενέργειες, έλεγχοι και συνέχιση των προγραμμάτων διακανονισμών και επιβράβευσης των συνεπών πελατών, περιλαμβάνει το πλάνο της ΔΕΗ για την αντιμετώπιση του προβλήματος των ανεξόφλητων οφειλών.
Σύμφωνα με τον επίσημο προγραμματισμό της ΔΕΗ, αποτελεί ειλημμένη απόφαση να προχωρούν οι εντολές αποκοπής για μεγάλες οφειλές ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία ζητεί εντατικοποίηση των επανελέγχων καθώς έχει διαπιστώσει το πρόβλημα των παράνομων επανασυνδέσεων. Επιπλέον η εταιρεία προχωρά σε στοχευμένες νομικές ενέργειες για συγκεκριμένες υποθέσεις που θεωρεί ότι έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια υπομονής. Επίσης η εταιρεία έχει ξεκινήσει προδικαστικές νομικές ενέργειες κατά οφειλετών, θέτοντας εν πρώτοις ως όριο τα 3000 ευρώ οφειλής.
Αναλυτικά οι 8 δράσεις για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας των απαιτήσεων της εταιρείας είναι:
1. Αποστολή εντολών αποκοπών και επανελέγχων κομμένων παροχών προς τον ΔΕΔΔΗΕ, καθώς και ειδικές αποκοπές άμεσης υλοποίησης για οφειλέτες με μεγάλα ποσά.
2. Ευέλικτα προγράμματα ρύθμισης/διακανονισμού των οφειλών με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους για τους πελάτες, έτσι ώστε να είναι βιώσιμοι για να συμβάλουν στην ανταπόκριση της πληρωμής λογαριασμών και δόσεων.
3. Στοχευμένες νομικές ενέργειες για οφειλέτες με μεγάλες και μακρόχρονες οφειλές.
4. Υπηρεσία τηλεφωνικής ειδοποίησης (soft calls) σε οφειλέτες των οποίων ένας τουλάχιστον λογαριασμός έχει καταστεί ληξιπρόθεσμος.
5. Δράσεις προς φορείς του Δημοσίου για ρύθμιση οφειλών.
6. Εκτεταμένο πρόγραμμα πολιτικής κινήτρων σε οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες με Έκπτωση 15% στους οικιακούς πελάτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις από την 01.07.2016, που είναι συνεπείς στην πληρωμή λογαριασμών και τυχόν δόσεων.
7. Prelegal και legal ενέργειες από δικηγορικά γραφεία, πιλοτικά σε πελάτες του νομού Αττικής με οφειλές άνω των € 3.000.
8. Επικοινωνιακές ενέργειες για τα προγράμματα ρύθμισης των οφειλών & το Πρόγραμμα Επιβράβευσης (πρόγραμμα παροχής κινήτρων).
Σύμφωνα με τον επίσημο προγραμματισμό της ΔΕΗ, αποτελεί ειλημμένη απόφαση να προχωρούν οι εντολές αποκοπής για μεγάλες οφειλές ενώ ταυτόχρονα η εταιρεία ζητεί εντατικοποίηση των επανελέγχων καθώς έχει διαπιστώσει το πρόβλημα των παράνομων επανασυνδέσεων. Επιπλέον η εταιρεία προχωρά σε στοχευμένες νομικές ενέργειες για συγκεκριμένες υποθέσεις που θεωρεί ότι έχουν εξαντληθεί τα περιθώρια υπομονής. Επίσης η εταιρεία έχει ξεκινήσει προδικαστικές νομικές ενέργειες κατά οφειλετών, θέτοντας εν πρώτοις ως όριο τα 3000 ευρώ οφειλής.
Αναλυτικά οι 8 δράσεις για τη βελτίωση της εισπραξιμότητας των απαιτήσεων της εταιρείας είναι:
1. Αποστολή εντολών αποκοπών και επανελέγχων κομμένων παροχών προς τον ΔΕΔΔΗΕ, καθώς και ειδικές αποκοπές άμεσης υλοποίησης για οφειλέτες με μεγάλα ποσά.
2. Ευέλικτα προγράμματα ρύθμισης/διακανονισμού των οφειλών με ιδιαίτερα ευνοϊκούς όρους για τους πελάτες, έτσι ώστε να είναι βιώσιμοι για να συμβάλουν στην ανταπόκριση της πληρωμής λογαριασμών και δόσεων.
3. Στοχευμένες νομικές ενέργειες για οφειλέτες με μεγάλες και μακρόχρονες οφειλές.
4. Υπηρεσία τηλεφωνικής ειδοποίησης (soft calls) σε οφειλέτες των οποίων ένας τουλάχιστον λογαριασμός έχει καταστεί ληξιπρόθεσμος.
5. Δράσεις προς φορείς του Δημοσίου για ρύθμιση οφειλών.
6. Εκτεταμένο πρόγραμμα πολιτικής κινήτρων σε οικιακούς και επαγγελματικούς πελάτες με Έκπτωση 15% στους οικιακούς πελάτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις από την 01.07.2016, που είναι συνεπείς στην πληρωμή λογαριασμών και τυχόν δόσεων.
7. Prelegal και legal ενέργειες από δικηγορικά γραφεία, πιλοτικά σε πελάτες του νομού Αττικής με οφειλές άνω των € 3.000.
8. Επικοινωνιακές ενέργειες για τα προγράμματα ρύθμισης των οφειλών & το Πρόγραμμα Επιβράβευσης (πρόγραμμα παροχής κινήτρων).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου