Η ελπίδα των ιδιωτών προμηθευτών είναι να αυξηθούν τα δικά τους
μερίδια έτσι ώστε να μειώνεται η συμμετοχή των επισφαλειών στο σύνολο
της εταιρείας
Σε «καυτή πατάτα» και για τις ιδιωτικές εταιρείες προμήθειας
ηλεκτρικής ενέργειας εξελίσσεται το θέμα των επισφαλειών, καθώς ο
αριθμός των κακοπληρωτών πελατών τους αυξάνεται χρόνο με το χρόνο.
Το «κυνήγι» της πελατείας ενέχει πλέον σοβαρούς κινδύνους για τις εταιρείες, καθώς όλες σχεδόν «κολλάνε» τις ασθένειες της ΔΕΗ μιας και δεν υπάρχει τρόπος να «διπλοτσεκάρουν» την αξιοπιστία των πελατών.
Οι εταιρείες το μόνο που ζητούν από τους νέους πελάτες είναι ο λογαριασμός ρεύματος του προηγούμενου παρόχου και με ποιο τρόπο επιθυμούν να πληρώνουν το λογαριασμό του ρεύματος.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δίνει πάγια τραπεζική εντολή για την αποπληρωμή του λογαριασμού ορισμένες εταιρείες προσφέρουν έκπτωση στην τιμή του ρεύματος, ενώ όσοι είναι συνεπείς στις καταβολές κερδίζουν επιπλέον έκπτωση.
Να σημειωθεί ότι η Elpedison προχώρησε πρόσφατα σε συνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία ΑΧΑ, προφανώς για να προλάβει και να αντιμετωπίσει εν μέρει το πρόβλημα πριν διογκωθεί.
Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν ο πελάτης χάσει την εργασία του και αδυνατεί για ένα διάστημα να αποπληρωμής του λογαριασμού ρεύματος, καλύπτεται από την ασφαλιστική εταιρεία.
Χέρι – χέρι, αύξηση μεριδίων και επισφαλειών
Στελέχη της αγοράς έχουν αποδεχθεί ότι το πρόβλημα έχει περάσει ήδη και στις δικές τους εταιρείες και αναφέρουν ότι θα αυξάνεται το ποσοστό των επισφαλειών όσο κερδίζουν μερίδια από τον βασικό ανταγωνιστή που είναι η ΔΕΗ.
Τα ίδια στελέχη εκτιμούν ότι η μόνο με τη βελτίωση της οικονομίας θα αντιμετωπισθεί το πρόβλημα, σε διαφορετική περίπτωση η κάθε εταιρεία θα το λύνει μόνη της με τη δική της στρατηγική.
Η ελπίδα των ιδιωτών προμηθευτών είναι να αυξηθούν τα δικά τους μερίδια έτσι ώστε να μειώνεται η συμμετοχή των επισφαλειών στο σύνολο της εταιρείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι επισφάλειες τρέχουν με τριψήφιο ποσοστό από το 2014 μέχρι τα 2016 για τους ιδιώτες προμηθευτές.
Πιο συγκεκριμένα οι επισφάλειες στους ετήσιους ισολογισμούς των εταιρειών που θα ανακοινωθούν μέχρι τα τέλη Ιουνίου, από μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που ήταν πριν τρία χρόνια σήμερα αναμένεται να ανέλθουν σε μερικά εκατομμύρια ευρώ αλλά ευτυχώς σε μονοψήφιο αριθμό.
Πρόσφατα ορίστηκε από την αρμόδια ΡΑΕ οι κανόνες διακοπής ρεύματος σε έναν πελάτη που δεν ανταποκρίνεται στη αποπληρωμή του λογαριασμού ρεύματος.
Ο κανονισμός προβλέπει την έγκαιρη ειδοποίηση του πελάτη και με την ενημέρωση ότι υπάρχει κίνδυνος διακοπής ρεύματος.
Ωστόσο η διαδικασία απαιτεί χρόνο που φθάνει τους τέσσερις μήνες και την ίδια στιγμή προστίθενται καινούργιες οφειλές.
Η αγορά της ενέργειας δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα όπως νομίζουν αρκετοί και στήνουν εταιρείες σε χρόνο μηδέν με την προσδοκία να κερδίσουν πελατεία.
Πάντως ο ΛΑΓΗΕ ως λειτουργός τα αγοράς σε περίπτωση που μία εταιρεία δεν πληρώνει άμεσα την αξία του ρεύματος και τις επιπλέον επιβαρύνσεις είναι έτοιμη να παίρνει την άδεια λειτουργίας.
Ο ΛΑΓΗΕ όμως για την ομαλή λειτουργία της αγοράς ζητά χρηματικές εγγυήσεις από τους ενδιαφερόμενους πριν ενταχθούν στην εμπορία προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
www.worldenergynews.gr
Το «κυνήγι» της πελατείας ενέχει πλέον σοβαρούς κινδύνους για τις εταιρείες, καθώς όλες σχεδόν «κολλάνε» τις ασθένειες της ΔΕΗ μιας και δεν υπάρχει τρόπος να «διπλοτσεκάρουν» την αξιοπιστία των πελατών.
Οι εταιρείες το μόνο που ζητούν από τους νέους πελάτες είναι ο λογαριασμός ρεύματος του προηγούμενου παρόχου και με ποιο τρόπο επιθυμούν να πληρώνουν το λογαριασμό του ρεύματος.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δίνει πάγια τραπεζική εντολή για την αποπληρωμή του λογαριασμού ορισμένες εταιρείες προσφέρουν έκπτωση στην τιμή του ρεύματος, ενώ όσοι είναι συνεπείς στις καταβολές κερδίζουν επιπλέον έκπτωση.
Να σημειωθεί ότι η Elpedison προχώρησε πρόσφατα σε συνεργασία με την ασφαλιστική εταιρεία ΑΧΑ, προφανώς για να προλάβει και να αντιμετωπίσει εν μέρει το πρόβλημα πριν διογκωθεί.
Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα αν ο πελάτης χάσει την εργασία του και αδυνατεί για ένα διάστημα να αποπληρωμής του λογαριασμού ρεύματος, καλύπτεται από την ασφαλιστική εταιρεία.
Χέρι – χέρι, αύξηση μεριδίων και επισφαλειών
Στελέχη της αγοράς έχουν αποδεχθεί ότι το πρόβλημα έχει περάσει ήδη και στις δικές τους εταιρείες και αναφέρουν ότι θα αυξάνεται το ποσοστό των επισφαλειών όσο κερδίζουν μερίδια από τον βασικό ανταγωνιστή που είναι η ΔΕΗ.
Τα ίδια στελέχη εκτιμούν ότι η μόνο με τη βελτίωση της οικονομίας θα αντιμετωπισθεί το πρόβλημα, σε διαφορετική περίπτωση η κάθε εταιρεία θα το λύνει μόνη της με τη δική της στρατηγική.
Η ελπίδα των ιδιωτών προμηθευτών είναι να αυξηθούν τα δικά τους μερίδια έτσι ώστε να μειώνεται η συμμετοχή των επισφαλειών στο σύνολο της εταιρείας.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι επισφάλειες τρέχουν με τριψήφιο ποσοστό από το 2014 μέχρι τα 2016 για τους ιδιώτες προμηθευτές.
Πιο συγκεκριμένα οι επισφάλειες στους ετήσιους ισολογισμούς των εταιρειών που θα ανακοινωθούν μέχρι τα τέλη Ιουνίου, από μερικές εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που ήταν πριν τρία χρόνια σήμερα αναμένεται να ανέλθουν σε μερικά εκατομμύρια ευρώ αλλά ευτυχώς σε μονοψήφιο αριθμό.
Πρόσφατα ορίστηκε από την αρμόδια ΡΑΕ οι κανόνες διακοπής ρεύματος σε έναν πελάτη που δεν ανταποκρίνεται στη αποπληρωμή του λογαριασμού ρεύματος.
Ο κανονισμός προβλέπει την έγκαιρη ειδοποίηση του πελάτη και με την ενημέρωση ότι υπάρχει κίνδυνος διακοπής ρεύματος.
Ωστόσο η διαδικασία απαιτεί χρόνο που φθάνει τους τέσσερις μήνες και την ίδια στιγμή προστίθενται καινούργιες οφειλές.
Η αγορά της ενέργειας δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα όπως νομίζουν αρκετοί και στήνουν εταιρείες σε χρόνο μηδέν με την προσδοκία να κερδίσουν πελατεία.
Πάντως ο ΛΑΓΗΕ ως λειτουργός τα αγοράς σε περίπτωση που μία εταιρεία δεν πληρώνει άμεσα την αξία του ρεύματος και τις επιπλέον επιβαρύνσεις είναι έτοιμη να παίρνει την άδεια λειτουργίας.
Ο ΛΑΓΗΕ όμως για την ομαλή λειτουργία της αγοράς ζητά χρηματικές εγγυήσεις από τους ενδιαφερόμενους πριν ενταχθούν στην εμπορία προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας.
www.worldenergynews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου