Μια νέα υπηρεσία για την εξυπηρέτηση των πελατών της πρόσθεσε στο δικτυακό της ιστότοπο η ΔΕΗ και ο ΔΕΔΔΗΕ...
Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες της να δηλώνουν online σε 4 βήματα εάν υπάρχει πρόβλημα διακοπής ρεύματος στην σύνδεση τους.
Δείτε αναλυτικά τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ.
ΒΗΜΑ 1:
Συνδεθείτε με το site στο link:
Η υπηρεσία επιτρέπει στους πελάτες της να δηλώνουν online σε 4 βήματα εάν υπάρχει πρόβλημα διακοπής ρεύματος στην σύνδεση τους.
Δείτε αναλυτικά τη νέα υπηρεσία της ΔΕΗ.
ΒΗΜΑ 1:
Συνδεθείτε με το site στο link:
https://apps.deddie.gr/PowerCutReportWebapp/index.html
Βημα 2:
Κάντε επιλογή του Νομού που διαμένετε
ΒΗΜΑ 3:
Εισάγετε στην εφαρμογή της ΔΕΗ τον αριθμό παροχής που έχει πρόβλημα
ΒΗΜΑ 4:
Εισάγετε τα προσωπικά σας στοιχεία αλλά και τα στοιχεία βλάβης.
Ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει ότι δε φέρει ευθύνη σε περίπτωση ψευδούς δηλώσεως ιδιότητος χρήστη.
Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών
Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων) τηλεφωνήστε στο 11500 τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00
Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το 24ωρο.
Ο αριθμός 11500 είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.
ΑΠΟ https://www.eviazoom.gr/2019/11/nea-online-efarmogi.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου