DEH

DEH

Πέμπτη 23 Μαΐου 2013

Ευχαριστήρια επιστολή προέδρου ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ

 Η ΑΓΑΠΗ, Η ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ Η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ
 
 
 ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ
 
 
 ΕΚΤΟΣ ΔΕΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ
 
, ΣΤΑΘΕΡΑ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΑ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΣΤΟ
 
 ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ.
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Συναδέλφισες –φοι,
Αν και η Ελληνική γλώσσα είναι ιδιαίτερα πλούσια και μπορεί κανείς να βρει χιλιάδες λέξεις για να εκφραστεί, ειλικρινά πιστέψτε με, εγώ αυτή τη στιγμή δυσκολεύομαι να βρω εκείνες τις λέξεις που μπορούν να εκφράσουν τα
συναισθήματα που νιώθω.

Συναδέλφισες-οι,
Σύντροφοι, συνοδοιπόροι, συναγωνιστές.
Συνάδελφοι από όλες τις παρατάξεις από τη ΔΕΗ, από μια σειρά Ομοσπονδίες και Εργατικά Κέντρα, από Πρωτοβάθμια σωματεία, σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και την εμπιστοσύνη με την οποία με περιβάλλατε.
Σας ευχαριστώ για την άμεση στήριξη που μου παρείχατε, συμβάλλοντας στο να συγκεντρωθεί το ποσό των 60.000€ που μου επεβλήθη ως εγγύηση αλλά και για την συνεχόμενη και διαρκή στήριξή σας όλα τα δύσκολα χρόνια που προηγήθηκαν στην σκληρή αναμέτρηση με την ΤΡΟΪΚΑ, τα μνημόνια, τις βάρβαρες νεοφιλελεύθερες κυβερνήσεις και κυρίως τα συμφέροντα που λυμαίνονται την Επιχείρηση του ελληνικού λαού.
Αγαπητοί συνάδελφοι,
Όπως έχω πει και άλλες φορές η δίωξη των συνδικαλιστών της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ είναι καθαρά πολιτική και βεβαίως δεν αναφέρομαι ούτε στον κύριο Ανακριτή oύτε στους κ.Εισαγγελείς που κάνουν την δουλειά τους αλλά σε όσους μεθόδευσαν την δίωξή μου κατασκευάζοντας αποδεικτικά στοιχεία, στα οποία τεχνηέντως έδωσαν άλλο περιεχόμενο από αυτό που πράγματι είχαν με σκοπό να με εμφανίσουν ως δράστη αξιόποινων πράξεων, ενώ και οι ίδιοι ακόμη τελούσαν σε γνώση της αθωότητάς μου.
Προσωπικά έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ελληνική δικαιοσύνη.
Αναφέρομαι σε αυτούς που επειδή αντισταθήκαμε και μπήκαμε εμπόδιο στα σχέδια τους, όπως ο ίδιος ο τύπος έγραψε σχεδίασαν και έδωσαν εντολή για την εξουδετέρωση της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ.
Σε όλους αυτούς ένα μήνυμα έχω να στείλω.
Στις βρομοδουλειές σας γιατί οι βρομιάρηδες είστε εσείς που με τα δεκάδες απίστευτα σκάνδαλα σας έχετε λεηλατήσει και εξακολουθείτε την επιχείρηση του ελληνικού λαού θα κουραστείτε να μας βρίσκετε απέναντι.
Κλείνω αυτή την ανακοίνωση με ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους αγαπητούς συναδέλφους που πήραν την πρωτοβουλία να ανοίξουν τον λογαριασμό έμπρακτης αλληλεγγύης.
Τους ευχαριστώ γιατί όπως έχω πει καταθέσεις δεν είχα ούτε και σκοπεύω να αποκτήσω.
Έχω εκατοντάδες φίλους και αυτό γεμίζει την ψυχή μου.



Φωτόπουλος Νίκος

Πρόεδρος ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ

Μέλος της Ε.Ε. ΓΣΕΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια: