Με βάση τις μνημονιακές απαιτήσεις το μερίδιο της εταιρείας θα πρέπει να μειωθεί στο 50% έως το 2020
Ένα γιγάντιο έργο -αυτό της μετακίνησης 4,5 εκατομμυρίων ρολογιών της ΔΕΗ στον ανταγωνισμό- θα χρειαστεί η αγορά ηλεκτρικής ενέργειας ώστε να μειωθεί με βάση τις μνημονιακές απαιτήσεις το μερίδιο της εταιρείας στο 50% έως το 2020.
Όπως επεσήμανε χθες, Πέμπτη, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μανώλης Παναγιωτάκης στο πλαίσιο συνεδρίου για την ενέργεια, πρόκειται για ένα ανέφικτο και πρακτικά άστοχο σχέδιο που προκαλεί στρεβλώσεις.
Ο σχεδιασμός της αγοράς, σημείωσε, δεν μπορεί να γίνει σε συνθήκες πίεσης, επισημαίνοντας ότι οι παθογένειες μπορούν να αντιμετωπιστούν αφού κλείσει η ατζέντα της αξιολόγησης.
«Μέσα σε δύο χρόνια καλούμαστε να κάνουμε τα πάντα. Το business plan προέβλεπε την πώληση ποσοστού του ΑΔΜΗΕ, τη μείωση στο 50% του μεριδίου μας στην αγορά, την αποεπένδυση από το 40% του λιγνίτη και την είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών».
Όπως είπε, η τιτάνια προσπάθεια συνεχίζεται με τη ΔΕΗ να βλέπει την αναδιάταξη του τοπίου ως μία σημαντική ευκαιρία για να εξελιχθεί και να προσφέρει ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πελάτες της. Σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει να εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς μόνο για τους καταναλωτές που πληρώνουν ηλεκτρονικά, οι οποίοι σήμερα ανέρχονται σε 800.000. Στόχος μέχρι τα τέλη του 2018 είναι να φτάσουν τα 2 εκατομμύρια. Σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό, επισήμανε ότι και οι εναλλακτικοί πάροχοι εγγράφουν επισφάλειες παρά το γεγονός ότι έχουν επιλεγμένους πελάτες και δεν αποφεύγουν τις αποκοπές. Τόνισε μάλιστα ότι οι ιδιώτες προμηθευτές έχουν κερδίσει όλοι μαζί το 3,3% της αγοράς.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Όπως επεσήμανε χθες, Πέμπτη, ο Διευθύνων Σύμβουλος κ. Μανώλης Παναγιωτάκης στο πλαίσιο συνεδρίου για την ενέργεια, πρόκειται για ένα ανέφικτο και πρακτικά άστοχο σχέδιο που προκαλεί στρεβλώσεις.
Ο σχεδιασμός της αγοράς, σημείωσε, δεν μπορεί να γίνει σε συνθήκες πίεσης, επισημαίνοντας ότι οι παθογένειες μπορούν να αντιμετωπιστούν αφού κλείσει η ατζέντα της αξιολόγησης.
«Μέσα σε δύο χρόνια καλούμαστε να κάνουμε τα πάντα. Το business plan προέβλεπε την πώληση ποσοστού του ΑΔΜΗΕ, τη μείωση στο 50% του μεριδίου μας στην αγορά, την αποεπένδυση από το 40% του λιγνίτη και την είσπραξη ανεξόφλητων οφειλών».
Όπως είπε, η τιτάνια προσπάθεια συνεχίζεται με τη ΔΕΗ να βλέπει την αναδιάταξη του τοπίου ως μία σημαντική ευκαιρία για να εξελιχθεί και να προσφέρει ποιοτικότερες υπηρεσίες στους πελάτες της. Σε πρώτη φάση θα ξεκινήσει να εκδίδει μηνιαίους λογαριασμούς μόνο για τους καταναλωτές που πληρώνουν ηλεκτρονικά, οι οποίοι σήμερα ανέρχονται σε 800.000. Στόχος μέχρι τα τέλη του 2018 είναι να φτάσουν τα 2 εκατομμύρια. Σε ότι αφορά τον ανταγωνισμό, επισήμανε ότι και οι εναλλακτικοί πάροχοι εγγράφουν επισφάλειες παρά το γεγονός ότι έχουν επιλεγμένους πελάτες και δεν αποφεύγουν τις αποκοπές. Τόνισε μάλιστα ότι οι ιδιώτες προμηθευτές έχουν κερδίσει όλοι μαζί το 3,3% της αγοράς.
Διαβάστε περισσότερα στο Newmoney
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου