Η εξυπηρέτηση των πελατών στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού και της εναρμόνισης με τις ανάγκες της εποχής γίνεται με 3 νέες υπηρεσίες και μέσα σε ένα πλαίσιο που «επιμορφώνει»
και προπονεί τους πολίτες στην εύκολη και χωρίς ταλαιπωρία εξυπηρέτηση των αναγκών τους.Στο επίκεντρο μπαίνουν η βελτίωση και η αναβάθμιση των υπηρεσιών εξυπηρέτησης μέσα από νέα καινοτόμα προϊόντα, ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό το οποίο για το οποίο μιλάμε χρόνια τώρα αλλά αναγκαστικά κληθήκαμε να κάνουμε σε ένα βαθμό την περίοδο του κορονοϊού κι αυτό δεν είναι άλλο από τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών. Η μείωση του χρόνου αναμονής και η διευκόλυνση της εξυπηρέτησης γίνονται όλο και περισσότερο κομμάτι της νέας πραγματικότητας, είναι ήδη εδώ με ισχυρή παρουσία, κι η ΔΕΗ έχει μπει από τους πρώτους σε αυτό το παιχνίδι.
Όπως δήλωσε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, αρμόδιος για θέματα Εμπορίας, κ. Γιώργος Καρακούσης: «Η ΔΕΗ συνεχίζει τη διαδικασία εκσυγχρονισμού της Εμπορίας της εγκαινιάζοντας τρεις νέες υπηρεσίες, που στόχο έχουν να απλοποιήσουν και να βελτιώσουν την εμπειρία του πελάτη.
Μέσα στο τελευταίο τρίμηνο ενισχύσαμε τα εναλλακτικά κανάλια εξυπηρέτησης και εντάξαμε σε αυτά σύγχρονες υπηρεσίες, όπως οι τηλεφωνικές πληρωμές, το ηλεκτρονικό συμβόλαιο, η εξυπηρέτηση μέσω Facebook. Συνεχίζουμε με νέες πρωτοβουλίες, που θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής των πελατών στα καταστήματα, θα διευκολύνουν την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση και θα βελτιώσουν την εμπειρία τους, ενώ θα εμπλουτίζουμε διαρκώς τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, στο πρότυπο των αντίστοιχων μεγάλων διεθνών παρόχων ενέργειας.»
Οι τρεις νέες υπηρεσίες
Διευρυμένο ωράριο- μια λύση που ήδη λύνει τα χέρια των πολίτων
Το νέο διευρυμένο ωράριο από τις 07:30 το πρωί έως τις 20:00 το βράδυ έχει γίνει ήδη πραγματικότητα σε 3 εμβληματικά καταστήματα της ΔΕΗ.
Το νέο ωράριο για την καλύτερη εξυπηρέτηση όλων, ισχύει αρχικά, στην Αθήνα: στο μεγαλύτερο κατάστημα της εταιρείας, στην Αριστείδου 5-7, στο νεότερο κατάστημα ΔΕΗ, στην Ομόνοια, Αγίου Κωνσταντίνου 11 και στη Θεσσαλονίκη: στο μεγαλύτερο κατάστημα της πόλης, στην Τσιμισκή 136. Αξίζει να σημειωθεί πως, ήδη από τις πρώτες ημέρες λειτουργίας του, το απογευματινό ωράριο εξυπηρέτησε έναν πολύ μεγάλο αριθμό πελατών.
Ηλεκτρονικό και τηλεφωνικό ραντεβού- πληρωμή χωρίς καμία αναμονή
Από τη Δευτέρα 15.06.2020 λειτουργεί κι η εφαρμογή Ηλεκτρονικού και Τηλεφωνικού Ραντεβού για τα τρία παραπάνω καταστήματα ΔΕΗ που υποστηρίζουν την υπηρεσία. Με αυτό τον τρόπο δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές, να κλείσουν ραντεβού και να επισκεφθούν το κατάστημα που επιθυμούν, συγκεκριμένη ημέρα και ώρα από τις 08:00 π.μ. έως τις 19:30 μ.μ., χωρίς αναμονή και καθυστερήσεις.
Το ραντεβού προγραμματίζεται ηλεκτρονικά στο dei.gr ή τηλεφωνικά μέσω του 11770. Επιπλέον, ο καταναλωτής έχει την επιλογή να ακυρώσει το ραντεβού του, με τον ίδιο τρόπο. Τότε, το ραντεβού είναι αμέσως διαθέσιμο για τον επόμενο καταναλωτή.
«Αυτόματη Ψηφιακή Βοηθός της ΔΕΗ» για live απαντήσεις
Υπάρχει και άλλη μια νέα εφαρμογή που έχει λανσάρει η ΔΕΗ και διευκολύνει την επικοινωνία των πολιτών με την εταιρεία. Είναι διαθέσιμη στο messenger στο ΔΕΗ Chatbot και στο dei.gr και απαντά άμεσα στις ερωτήσεις των καταναλωτών. Αρκεί κανείς να πληκτρολογήσει το μήνυμά του και θα λάβει ενημέρωση την ίδια στιγμή.
www.dikaiologitika.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου