Ο τρόπος που μοιράστηκε το ποσό των
570.000 ευρώ που αφορούσε διαφημιστική δαπάνη της ΔΕΗ το διάστημα
Μαρτίου – Απριλίου (δηλαδή εν μέσω πανδημίας και καραντίνας) θυμίζει αρκετά τη λίστα Πέτσα.
Τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν τα
χρήματα της διαφημιστικής πίτας της ΔΕΗ ήταν παρόμοια με αυτά της
κυβερνητικής καμπάνιας για τον κορονοϊό, μέσω αδιαφανών διαδικασιών και
με «αβάντα» σε συγκεκριμένα ΜΜΕ.
Ο διαγωνισμός έλαβε χώρα τον Απρίλιο, στους διεκδικητές του ήταν και η
πρωταγωνίστρια της λίστας Πέτσα, Initiative, αλλά τελικώς επικράτησε η
DDB, η σύμβαση με την οποία φαίνεται να υπεγράφη στις 7 Ιουλίου.
Στον πίνακα που δημοσίευσε η ΕΦ.ΣΥΝ, παρατηρούμε ότι τα περισσότερα
χρήματα κατέληξαν στον όμιλο του «Πρώτου Θέματος», ενώ σε περίοπτη θέση
βρίσκονται τα ΜΜΕ του Ράπτη, του Κουρτάκη αλλά και του Μαυρίδη (παρά τη
χαμηλή επισκεψιμότητα)
Επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ η συνολική ετήσια δαπάνη διαφήμισης της ΔΕΗ
ήταν περί τα 2 εκατομμύρια. Με τη νέα διοίκηση, υπό τον Γ. Στάσση ως
πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο, το ποσό ανήλθε στα 8,5 εκατομμύρια.
Πηγή: efsyn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου