Σε 11 μέρες λήγει το τρίμηνο πακέτο των ειδικών τιμών που
παρείχε η ΔΕΗ στους πελάτες της στο πλαίσιο των μέτρων που έλαβε για τη
μείωση των επιπτώσεων του lockdown.
Ο ανταγωνισμός ως είθισται αναμένει τις κινήσεις του
μεγαλύτερου «παίκτη» της αγοράς προκειμένου να απαντήσει. Και σύμφωνα με
εκτιμήσεις που κάνουν αρμόδια στελέχη του κλάδου
στο energypress, οι
μειώσεις των τιμών στη χονδρεμπορική κατά το προηγούμενο δίμηνο αλλά και
η καλύτερη διαχείριση του μίγματος ενέργειας με το δραστικό περιορισμό
της λειτουργίας των ζημιογόνων λιγνιτικών μονάδων, δίνει στη ΔΕΗ το
περιθώριο να δώσει κι άλλο όφελος στους καταναλωτές.
Μάλιστα, η κίνηση που έκανε η ΔΕΗ στη διάρκεια του lockdown
να εξομοιώσει το κλιμάκιο των τιμών για τις καταναλώσεις άνω των 2.000
kWh με εκείνες κάτω από το προαναφερόμενο όριο, ίσως να κρύβει και τις
προθέσεις της εταιρίας στην τιμολογιακή πολιτική. Αυτό τουλάχιστον
παρατήρησαν στελέχη που παρακολουθούν στενά την αγορά ηλεκτρισμού.
Από την άλλη μεριά οι μεγαλύτεροι παίκτες των ανεξάρτητων
προμηθευτών προετοιμάζονται επίσης να απαντήσουν στη ΔΕΗ, έχοντας κάνει
όλα τα πιθανά σενάρια.
Η δημόσια εταιρία, όπως έχει αναγγείλει και ο πρόεδρος και
διευθύνων σύμβουλος Γιώργος Στάσσης, θέλει να μπει δυναμικά στην αγορά
επιδιώκοντας να ανακτήσει μέρος του χαμένου πελατολογίου της και
αναμένεται να εφαρμόσει εμπορική πολιτική στοχεύοντας σε συγκεκριμένες
ομάδες καταναλωτών. Δεν αποκλείεται να συνδυάσει τα προγράμματα της και
με την παροχή έξτρα υπηρεσιών.
Η νέα στρατηγική της ΔΕΗ αναμένεται να ξεδιπλωθεί μετά τις
26 Ιουνίου οπότε και λήγει το τρίμηνο «πακέτο» μέτρων οικονομικής
ελάφρυνσης.
energypress.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου