Περισσότεροι από 1 εκατ. καταναλωτές έχουν ενταχθεί στα προγράμματα διακανονισμών για την εξόφληση ληξιπρόθεσμων χρεών που παρέχει η ΔΕΗ στους πελάτες της, διασφαλίζοντας έτσι την απρόσκοπτη ηλεκτροδότησή τους, αναφέρει η επιχείρηση σε αποψινή ανακοίνωση με αφορμή σχετική ανακοίνωση του Συνηγόρου του Καταναλωτή.
Η ΔΕΗ επισημαίνει ακόμη ότι το πρόγραμμα διακανονισμών (δηλαδή ο αριθμός των δόσεων, το ύψος της προκαταβολής, κλπ.) είναι άμεσα συνδεδεμένο με τις κατηγορίες συνέπειας του καταναλωτή καθώς ένα ενιαίο οριζόντιο σύστημα διακανονισμών, στην πραγματικότητα θα επιβράβευε
τους πλέον ασυνεπείς πελάτες σε σχέση με τους συνεπείς. «Με τη μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών να είναι συνεπείς, πρόταση για επέκταση των πολύ ευνοϊκών ρυθμίσεων και σε πελάτες που κατ' επανάληψη αθετούν διακανονισμούς, προβαίνουν σε παραβιάσεις μετρητή ή ρευματοκλοπές εκτός από ότι θέτουν σε σοβαρότατο κίνδυνο την σωματική τους ακεραιότητα, συνιστά άδικη και άνιση μεταχείριση προς την πλειοψηφία των καταναλωτών», τονίζει συγκεκριμένα η επιχείρηση και υπογραμμίζει ακόμη ότι:
- Η ΔΕΗ ουδέποτε αρνήθηκε την ένταξη καταναλωτή στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο. Είναι γνωστό πως αυτό δεν αποτελεί αρμοδιότητά της, δεδομένου ότι τα κριτήρια τίθενται και ελέγχονται από την Πολιτεία.
- Η Επιχείρηση προσφέρει διακανονισμούς που ξεπερνούν και τις 60 άτοκες μηνιαίες δόσεις για ευάλωτους καταναλωτές.
- Η ΔΕΗ προσφέρει ένα από τα πιο ευνοϊκά προγράμματα διακανονισμών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
- Η ΔΕΗ έχει ενθαρρύνει την ένταξη καταναλωτών στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο και στο οποίο έχουν ήδη ενταχθεί πάνω από 430.000 καταναλωτές οι οποίοι αυτοδίκαια χαρακτηρίζονται και ως ευάλωτοι. Παράλληλα, προσφέρει μέσω της τηλεφωνικής γραμμής 210 9298000 υπηρεσία εξυπηρέτησης όσους επιθυμούν να ενταχθούν στο Μητρώο Ευάλωτων Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ και δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο προκειμένου να υποβάλουν τη σχετική αίτηση.
Πηγή: AΠE-MΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου