Αν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας πουλάνε και τηλέφωνα, τότε οι εταιρείες ηλεκτρικής ενέργειας γιατί να μην πουλάνε και ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Με την ίδια λογική λοιπόν, οι εταιρείες παροχής ηλεκτρισμού, θέλοντας να αυξήσουν την πελατεία τους και την κατανάλωση ανά πελάτη, έχουν αρχίσει ήδη σε πολλές χώρες της Ευρώπης να πουλάνε και ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το σύστημα είναι απλό. Η αντίστοιχη ΔΕΗ της Αγγλίας, σου πουλάει το αυτοκίνητο και ένα πακέτο «σύνδεσης» το οποίο περιλαμβάνει ρεύμα στο αυτοκίνητο, στο σπίτι, και όπου βρεθείς. Αντίστοιχο με τα πακέτα double και triple play, που μαζί με το κινητό σου δίνουν ίντερνετ στο σπίτι, τηλέφωνο και τηλεόραση.
Ειδικά τώρα στην αρχή, με το δίκτυο φόρτισης εκτός σπιτιού να είναι λίγο αραιό στις περισσότερες χώρες, μια τέτοια συνδρομή σημαίνει πως όταν η αντίστοιχη ΔΕΗ χτίζει κέντρα φόρτισης σε διάφορα σημεία της πόλης, του οδικού δικτύου και της χώρας, η συνδρομή σου, σου δίνει πρόσβαση σε αυτά. Με το αζημίωτο, ή με κάποιο πακέτο. Πακέτα εξάλλου υπάρχουν για όλα.
Πολλές εταιρείες παροχής ηλεκτρισμού έχουν κάνει και συμφωνίες με κατασκευαστές, όπως (κυρίως) η Nissan που έχει σήμερα το πιο δημοφιλές, κανονικό και (αναλογικά) προσιτό ηλεκτρικό στην αγορά. Έτσι στα πλαίσια του συνολικού πακέτου υπηρεσίας, το αυτοκίνητο έρχεται και λίγο φθηνότερα, ή με δόσεις (μέσα στο πάγιο), και με εξασφαλισμένη επιδότηση, όπου αυτή υπάρχει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου