Η ΔΕΗ, με αίσθημα υπευθυνότητας και σεβασμού απέναντι στους εργαζομένους και τους πελάτες της ενισχύει συνεχώς τα προληπτικά μέτρα για την ανάσχεση της διασποράς του νέου κορονοϊού (COVID-19), διασφαλίζοντας παράλληλα την απρόσκοπτη συνέχιση της επιχειρησιακής της λειτουργίας και συμβάλλοντας στην ενεργειακή επάρκεια της χώρας
Στο πλαίσιο αυτό, οι τεχνικοί του Ομίλου συνεχίζουν να εργάζονται
αδιάκοπα για την ενίσχυση του δικτύου, τη διόρθωση βλαβών και τη
διασφάλιση της ηλεκτροδότησης στο σύνολο της χώρας, ενώ όλοι οι Σταθμοί
Παραγωγής βρίσκονται σε επιχειρησιακή ετοιμότητα, τηρώντας όλα τα μέτρα
προστασίας και πρόληψης.
Παράλληλα, συνεχίζει να προσφέρει το σύνολο των υπηρεσιών της στους
πελάτες της μέσα από όλα τα κανάλια εξυπηρέτησης, αλλά και με πλήρη
εφαρμογή αυστηρών μέτρων πρόληψης και υγιεινής.
Συγκεκριμένα, η προσέλευση των πελατών στα καταστήματα γίνεται
ελεγχόμενα και σε μικρό αριθμό ατόμων κάθε φορά (5 άτομα), ενώ όλοι οι
εισερχόμενοι στα καταστήματα καταγράφονται, ώστε να υπάρχει ιχνηλάτηση
σε περίπτωση κρούσματος.
Προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός και οι ουρές στα καταστήματα και κυρίως να προστατευθεί η υγεία των πελατών της η ΔΕΗ συνιστά στους καταναλωτές να προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους:
Προκειμένου να αποφευχθεί ο συνωστισμός και οι ουρές στα καταστήματα και κυρίως να προστατευθεί η υγεία των πελατών της η ΔΕΗ συνιστά στους καταναλωτές να προτιμούν για την εξυπηρέτησή τους:
• Το τηλεφωνικό κέντρο 11770,
• Την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr όπου μπορούν να επικοινωνούν με τις υπηρεσίες του Ομίλου, αλλά και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία χρέωση.
tanea.gr
• Την ιστοσελίδα της ΔΕΗ www.dei.gr όπου μπορούν να επικοινωνούν με τις υπηρεσίες του Ομίλου, αλλά και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία χρέωση.
tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου