Παρασκευή 23 Αυγούστου 2019

ΔΕΗ: Στην κορυφή της ατζέντας του επόμενου διαστήματος η αντιμετώπιση των στρατηγικών κακοπληρωτών

Στην προμετωπίδα των επόμενων ενεργειαών από πλευράς Διοίκησης ΔΕΗ είναι η αντιμετώπιση του φαινομένου των στρατηγικών κακοπληρωτών, όπως κάνει σαφές η Επιχείρηση με σχετική της ανακοίνωση. 
Βάσει των στοιχείων που έχουν συγκεντρωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, το πλήθος των στρατηγικών κακοπληρωτών προς την Επιχείρηση με οφειλές άνω των 6 μηνών ανέρχεται σε 582.000 περιπτώσεις, ενώ το σύνολο των οφειλών φτάνει το ποσό των 545 εκατομμυρίων ευρώ. 
Αναλυτικότερα, η ανακοίνωση της ΔΕΗ αναφέρει τα εξής: 
Η Διοίκηση της ΔΕΗ Α.Ε. θέτει ως πρώτη προτεραιότητα την αντιμετώπιση του φαινομένου των στρατηγικών κακοπληρωτών. Στο πλαίσιο αυτό, έχει ήδη δοθεί ρητή εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε. για εντατικοποίηση των αποκοπών σε πελάτες που έχουν εντοπιστεί ότι συστηματικά αποφεύγουν να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους, συσσωρεύοντας μεγάλα ποσά οφειλής.
Σύμφωνα με στοιχεία που έχουν ήδη συγκεντρωθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, ο αριθμός των στρατηγικών κακοπληρωτών που οφείλουν ληξιπρόθεσμες οφειλές άνω των 6 μηνών ανέρχεται σε 582.000 περιπτώσεις και οι οφειλές τους φτάνουν το ποσό των € 545 εκατ.
Αντίστοιχα οι περιπτώσεις των τελικών λογαριασμών ανέρχονται σε 895.000, συνολικών ληξιπρόθεσμων 1 δισ. Το δε τελευταίο δίμηνο έχουν προωθηθεί προς τον ΔΕΔΔΗΕ περίπου 30.000 αιτήματα αποκοπών αυτής της κατηγορίας.
Η Διοίκηση της ΔΕΗ δεσμεύεται να εντατικοποιήσει τις προσπάθειες και στο πλαίσιο αυτό θα ενημερώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα την κοινή γνώμη για τα αποτελέσματα της εκστρατείας που ξεκινά άμεσα.
Υπογραμμίζεται ότι η εκστρατεία για τους στρατηγικούς κακοπληρωτές, δεν αφορά ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες, για τις οποίες άλλωστε υπάρχουν συγκεκριμένες προβλέψεις στο πλαίσιο του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης, δήλωσε σχετικά:
“Το φαινόμενο των στρατηγικών κακοπληρωτών, πρωτίστως θίγει και πλήττει τα εκατομμύρια συνεπών πελατών της επιχείρησης. Στέλνουμε ηχηρό μήνυμα ότι τέτοιες συμπεριφορές πλέον δε θα γίνονται αποδεκτές. Είναι χρέος μας απέναντι στην επιχείρηση αλλά και στη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών που παρά τις δεδομένες οικονομικές δυσκολίες και τα προβλήματα, δίνουν μάχη και παραμένουν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου