Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Τα ΕΛΤΑ εισπράττουν 15 εκατ ευρώ από απαιτήσεις τους από το δημόσιο για να αρχίσει να κλείνει το άνοιγμα προς την ΔΕΗ

Eντός της ερχόμενης εβδομάδας η ρευστότητα για τα ΕΛΤΑ βελτιώνεται
Απελευθερώνονται εντός της εβδομάδας και ενδεχομένως από την Δευτέρα 14/5/2018 ρευστά ύψους 15 δισ ευρώ για τα ΕΛΤΑ από οφειλές του Δημοσίου, που θα μπορεί η επιχείρηση να τα χρησιμοποιήσει για την κάλυψη του ανοίγματος που έχει με την ΔΕΗ.
Οι απαιτήσεις αυτές των ΕΛΤΑ περιλαμβάνουν ποσά που αφορούν υπηρεσίες προς ακρτικές και απομακρυσμένες περιοχές αλλά και οφειλές υπουργείων από το 2013.
Με σχετικές κινήσεις του Υπουργείου Ψηφιακής Μεταρρύθμισης
στο οποίο υπάγονται τα ΕΛΤΑ έχει γίνει προσπάθεια για την είσπραξη ποσού 45 εκατ ευρώ που τους οφείλονται από τους δημόσιους φορείς.
Όπως είναι γνωστό το θέμα έλαβε διαστάσεις καθώς η ΔΕΗ έχει φτάσει να ζητήσει την μη χρήση των ΕΛΤΑ για την πληρωμή των λογαριασμών από τους καταναλωτές
Η ανακοίνωση έχει ως εξής:
" Αναφορικά με το θέμα που έχει προκύψει με τα ΕΛΤΑ, πιστεύουμε ότι η χθεσινή ανακοίνωση της ΔΕΗ ξεκαθαρίζει πλήρως το ζήτημα. Ωστόσο, και με αφορμή κάποια σχόλια μερίδας του Τύπου διευκρινίζονται επιπλέον τα εξής:
1.Η ΔΕΗ αμέσως μόλις παραλαμβάνει από το Σύστημα ΔΙΑΣ τα αρχεία πληρωμών των πελατών της μέσω ΕΛΤΑ, τα καταχωρίζει στο δικό της μηχανογραφικό σύστημα θεωρώντας ότι έχουν εξοφλήσει το λογαριασμό τους. Έτσι οι πελάτες αυτοί δεν έχουν καμία επίπτωση και δεν υφίστανται καμία ταλαιπωρία. Μάλιστα εφόσον φαίνονται ότι πλήρωσαν εμπρόθεσμα απολαμβάνουν κανονικότατα και την έκπτωση του 15%.
2.Ανάγκη προσέλευσης στα καταστήματα υφίσταται μόνο για εκείνους τους πελάτες για τους οποίους το Σύστημα ΔΙΑΣ καθυστερεί να παραδώσει τα αρχεία στη ΔΕΗ, προφανώς λόγω καθυστέρησης πληρωμής από τα ΕΛΤΑ και εν τω μεταξύ έχει εκδοθεί ο νέος λογαριασμός. Αυτό μπορεί, τουλάχιστον προς το παρόν, να αντιμετωπιστεί μόνο επί τόπου, πράγμα που γίνεται χωρίς άλλη επίπτωση σε βάρος τους.
3.Κάθε έλεγχος ή κριτική, ακόμη και οι από καθέδρας υποδείξεις, είναι καλοδεχούμενος. Δημόσιες ωστόσο τοποθετήσεις που ενώ ουδόλως συμβάλουν στη λύση του προβλήματος, δυσφημίζουν την Επιχείρηση δεν είναι ούτε επιτρεπτές, ούτε ανεκτές.
Οι 60.000 πελάτες μας που εξυπηρετούνται καθημερινά στα καταστήματα μας ανά την επικράτεια γνωρίζουν πολύ καλά το μόχθο και τις προσπάθειες των υπηρεσιών μας, που αντιμετωπίζουν διαχρονικά προβλήματα, όπως στην προκειμένη περίπτωση, για τα οποία η ΔΕΗ δεν φέρει καμία ευθύνη.
4.Οσο για τη σύσταση – έκκληση μας προς τους πελάτες μας να κάνουν χρήση της δυνατότητας ηλεκτρονικής πληρωμής επιμένουμε αποφασιστικά, καθώς πρόκειται για εξαιρετικό εργαλείο που βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινότητα των συμπολιτών μας.
Όραμα της ΔΕΗ είναι όλοι οι πελάτες της να πληρώνουν ηλεκτρονικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου