Τετάρτη 27 Ιουλίου 2016

ΠΑΣΥΠ ΔΕΗ: ΣΕ ΠΟΛΙΟΡΚΙΑ Η ΕΜΠΟΡΙΑ

Σε πολιορκία βρίσκεται η Εμπορία της Επιχείρησης μπροστά στην πρόκληση του ανοίγματος της αγοράς Ενέργειας.
     Περισσότερο δε τώρα που επιχειρείται το βίαιο άνοιγμα της αγοράς Ενέργειας με την υποχρεωτική συρρίκνωση του μεριδίου των πελατών και παράδοσή τους σε ιδιώτες.
     Το εγχείρημα δεν είναι καινούργιο, αλλά όλες οι πολιτικές που ακολουθήθηκαν αποδείχθηκαν αναποτελεσματικές ως προς τη θέσπιση ενός πλαισίου υγιούς ανταγωνισμού (παραδείγματα η Energa  και η Hellas power).
     Έτσι, επιχειρείται η βίαιη παράδοση πελατών σε ιδιώτες και παράλληλα η αποδυνάμωση της Εμπορίας της ΔΕΗ.
     Πως αλλιώς μπορεί να ερμηνευθεί η μη αντιμετώπιση χρόνιων προβλημάτων της Εμπορίας;
     Ένας χρόνος πέρασε μετά από την τελευταία επισήμανση του ΠΑ.Σ.ΥΠ. – ΔΕΗ, των προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Εμπορία  και ελάχιστα έχουν λυθεί.  Ενδεικτικά αναφέρονται:
-                      Η μείωση προσωπικού από τη δημιουργία της Διεύθυνσης Πωλήσεων επιδεινώνεται ξεπερνώντας το 15%.
-                      Δεκάδες καταστήματα καλούνται να λειτουργήσουν με λιγότερα από 3 άτομα τακτικό προσωπικό. (Κομοτηνής με 1, Αλεξανδρούπολης με 2, Κεφαλονιάς με 1, Αγ. Νικολάου Κρήτης με 2, Ν. Μουδανιών με 2 κ.α. ) και η κάλυψη των αναγκών τους με έκτακτο προσωπικό γίνεται όλο και δυσχερέστερη.
-                      Το πληροφοριακό σύστημα (SAP) βρίσκεται ακόμα σε μεταβατικό στάδιο εισαγωγής.
-                      Πρωταρχικές θέσεις ευθύνης ακόμα παραμένουν κενές (Κλάδος Πωλήσεων Κεντρ. Ελλάδος, Κατάστημα Πωλ. Πύργου κ.α. )
Αποτελέσματα των παραπάνω είναι να πλήττεται η εικόνα της Επιχείρησης, η Εμπορία να απαξιώνεται και να εμφανίζεται έτσι ανοχύρωτη στις προκλήσεις του περιβάλλοντος.  
Είναι προφανές ότι οποιοδήποτε μεσο-μακροχρόνιο Επιχειρησιακό Σχέδιο δεν μπορεί να υλοποιηθεί με προσλήψεις έκτακτου προσωπικού.
Είναι αναγκαία η ανάληψη πρωτοβουλιών που πέραν της τυποποίησης και απλούστευσης των διαδικασιών, τον αυτοματισμό ελέγχων, την προώθηση νέων μορφών εξυπηρέτησης με τη χρήση κάθε νέας τεχνολογίας και καινοτομίας, την υιοθέτηση συστημάτων πιστοποίησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών, θα προβλέπουν τις απαραίτητες προσλήψεις τακτικού προσωπικού που α) θα καλύψουν τις σύγχρονες ανάγκες και β) θα δημιουργήσουν νέες βάσεις που θα στηρίζουν το οικοδόμημα της Επιχείρησης.
     Καλούμε τη Διοίκηση, να προχωρήσει σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για την άμεση προκήρυξη προσλήψεων στα Καταστήματα Πωλήσεων, μέσω της κατάρτισης ενός μεσο-μακροχρόνιου σχεδιασμού προσανατολισμένου στην ανάπτυξη και όχι στη διαχείριση.
 Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου