Θα επιτευχθεί ο στόχος για έσοδα άνω των δύο δισ. ευρώ από τις ιδιωτικοποιήσεις, χθες, προέβλεψε μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας. Παράλληλα, εκτίμησε ότι, μέχρι το τέλος του 2016 μπορεί να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία πώλησης του 66% του ΔΕΣΦΑ στην αζέρικη Socar και την ιταλική SNAM. Θέματα όπως η πώληση του 17% της ΔΕΗ και του
ποσοστού 35% που ελέγχει το ΤΑΙΠΕΔ στα ΕΛΠΕ, η ιδιωτικοποίηση της ΔΕΠΑ κ.ά. σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Ταμείου θα εξεταστούν από τις αρχές του 2017.
Εξάλλου, δήλωσε άγνοια για το αν θα αναλάβει υψηλή θέση στο νέο υπερταμείο κρατικής περιουσίας, ενώ τόνισε ότι οι διαδικασίες επιλογής της διοίκησης του εν λόγω ταμείου θα ξεκινήσουν αφού τοποθετηθεί το εποπτικό συμβούλιο. Σύμφωνα με τον κ. Πιτσιόρλα, θα επιτευχθεί και ο στόχος για έσοδα 5,8 δισ. ευρώ ως το 2018.
Σχετικά με το ΔΕΣΦΑ, ανέφερε ότι απομένει η προσαρμογή των τελών του δικτύου από τη ΡΑΕ και το αρμόδιο υπουργείο, ενώ εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα βρεθεί κοινός τόπος στις διαπραγματεύσεις που διεξάγονται μεταξύ των εμπλεκομένων για να ξεμπλοκάρει η ιδιωτικοποίηση.
Επίσης, αποκάλυψε ότι υπάρχουν σκέψεις για δημιουργία φωτοβολταικών πάρκων κατά μήκος της Εγνατίας ώστε να εξοικονομηθούν πόροι από τον τομέα της ενέργειας, καθώς η Εγνατία Οδός υπολογίζεται ότι καταναλώνει περί τα 5 εκατ. ευρώ ετησίως για τις ενεργειακές ανάγκες της. Επίσης, τόνισε ότι θα τοποθετηθούν 17 με 19 σταθμοί διοδίων, ενώ υπάρχουν σκέψεις για τη δημιουργία ΣΕΟ σε διάφορα σημεία του αυτοκινητόδρομου.
Στα τέλη Οκτωβρίου τοποθέτησε, εξάλλου, ο κ. Πιτσιόρλας την κατάθεση επενδυτικών προτάσεων για τον ΟΛΘ, ενώ ο διαγωνισμός εκτίμησε ότι μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα στον 2017. Επίσης, η πώληση του 17% της ΔΕΗ, σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΤΑΙΠΕΔ θα καθυστερήσει, πέραν του 2016.
Ας σημειωθεί ότι σήμερα υπογράφεται η συμπληρωματική συμφωνία του Ταμείου με τη Lamda Development για το Ελληνικό μετά την έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Τέλος, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας ανακοίνωσε πως εντός της εβδομάδας επαναπροκηρύσσεται ο διαγωνισμός για την ΕΕΣΣΤΥ, την εταιρεία τροχαίου υλικού του ΟΣΕ ο οποίος κηρύχθηκε άγονος προ ημερών. Όπως εκτιμάται, μετά την προσφορά της ιταλικής Ferrovie για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, θα υπάρξει ενδιαφέρον από τουλάχιστον μια εταιρεία για την ΕΕΣΣΤΥ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου