Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Πολιτική κίνηση μελών ΣΥΡΙΖΑ ΔΕΗ: Το σκάνδαλο της ΡΑΕ για την κατασκευή της Ιονίας οδού

Η ΡΑΕ  φόρτωσε   6,5 εκ. ευρώ στον έλληνα φορολογούμενο  που έπρεπε να πληρώσουν  οι εργολάβοι  κατασκευαστές της Ιονίας οδού .
 
Είναι γνωστό ότι κάθε Έλληνας πολίτης που ζητά μετακίνηση  τμήματος ηλεκτρ. δικτύου αναλαμβάνει το κόστος κατά πάγια εφαρμογή νόμων που ισχύουν χρόνια
 
Οι εργολάβοι όμως δεν πληρώνουν   διότι καταφεύγουν στη ΡΑΕ η οποία  ταυτισμένη  με τις πολιτικές  επιλογές  των αφεντικών της  ,γνωμοδοτεί πως  είναι νόμιμο και δίκαιο να τα πληρώσει ο Ελληνικός λαός που είναι κορόιδο .
 
Κατά τη κατασκευή της  Ιονίας  οδού  διαπιστώθηκε πως η χάραξη της  συμπίπτει με την από χρόνια  λειτουργούσα
Γραμμή Μεταφοράς  υψηλής τάσης  του Εθνικού Ηλ, Συστήματος Μεταφοράς  που ανήκει στον ΑΔΜΗΕ .
Ο ΑΔΜΗΕ διαπιστώνει πως είναι απαραίτητη  η μεταφορά  64 Πύργων στήριξης της γραμμής και φυσικά νέα ενσυρμάτωση   με κόστος  περίπου 6,5 εκατομμύρια  ευρώ  όπως τα κοστολογούν  οι τεχνικές και οικονομικές υπηρεσίες του , χωρίς να υπολογίζονται τα κόστη που είχε καταβάλει η ΔΕΗ  στο παρελθόν για απαλλοτριώσεις  και δουλείες  γης.
 
Ο ΑΔΜΗΕ με αίτηση του στη ΡΑΕ ζητά να μάθει ποιος θα αναλάβει  το κόστος αυτού του έργου και η ΡΑΕ με μια απίστευτη απόφαση    ( ΑΠΟΦΑΣΗ ΡΑΕ ΥΠ ΑΡΙΘΜ 252/2014 της 14 Μάιου 2014 )  και ύστερα από ένα ακόμα πιο αδιανόητο σκεπτικό καταλήγει πως το κόστος πρέπει να πληρωθεί από τον λογαριασμό  ΕΚΣ των ετών 2014 και 2015  ( ΕΚΣ  σημαίνει  Ετήσιο Κόστος Συντήρησης ).
 
Παρανομία πρώτη ,  από πού κι ως πού αυτή η εργασία θεωρείται συντήρηση .  Η  ΡΑΕ  μας θεωρεί όλους ηλίθιους  και  διαπιστώνει πως  η μετακίνηση δικτύου είναι συντήρηση  !    
    
Έτσι  φορτώνει  ένα λογαριασμό που ανεβάζει το κόστος λειτουργίας του Δικτύου Μεταφοράς  και προφανώς εξαντλεί κονδύλια που προορίζονται για πραγματικές συντηρήσεις .
 
Στη συνέχεια του πολυσέλιδου σκεπτικού της ,  με αδιαντροπιά διαπιστώνει πως ο υπό  ξεπούλημα  ΑΔΜΗΕ  (για τον οποίο ποτέ δεν έβγαλε τσιμουδιά )  είναι υπηρεσία κοινής ωφέλειας  και με κρατική υπόσταση  όπως  δηλαδή συνηθίζεται στις περισσότερες Ευρωπαϊκές  χώρες   και άρα έμμεσα  έχει την ευθύνη για τη μετακίνηση  του δικτύου του.
 
Αγνοεί φυσικά η  ΡΑΕ  το προφανές  ,  πως η  δημόσια ΔΕΗ  καλά έκανε και πλήρωνε στο παρελθόν τέτοιες μετακινήσεις δικτύων  αφού τους δρόμους τους έφτιαχνε το Ελληνικό Δημόσιο και όχι εργολάβοι φιλαράκια των κυβερνητικών συνεταίρων  που  ύστερα  βάζουν πανάκριβα διόδια .
 
Καταλήγει λοιπόν σ αυτήν την  απόφασή   αραδιάζοντας  ένα δικολαβίστικο σκεπτικό 10 σελίδων  δείγμα  και της  αγωνίας  να  στηριχτούν κάπου .
 
Αυτό το σκεπτικό  είναι βασισμένο  σε  ερμηνείες νόμων , άρθρων και παλαιότερων δικαστικών αποφάσεων  ανακατεμένο με μεγαλόστομες και πρωτοφανείς απόψεις  για το ρόλο των εταιρειών κοινής ωφέλειας που με δασκαλίστικο ύφος μας υπενθυμίζει , καταλήγοντας  σε μια απόφαση  που περιγράφεται με τρεις μόλις σειρές .
 
Είναι απορίας άξιον γιατί αυτή η απόφαση δεν είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της ΡΑΕ  και αν ισχύει το αντίθετο τους προκαλούμε  να μας απαντήσουν γιατί είναι τόσο καλά κρυμμένη .
 
Ο Ρόλος των Ρυθμιστικών αρχών  είναι  ύποπτος  και αμαρτωλός διότι  κρυμμένες πίσω από τη τάχα ανεξαρτησία τους  έχοντας διοικήσεις  διορισμένες  ,αναλάμβαναν  το δύσκολο έργο  αποφάσεων  που θα είχαν κόστος για τη κάθε πολιτική εξουσία .
 Έτσι αποφάσεις  που μια πολιτεία οφείλει να έχει  την πολιτική ευθύνη    ανατίθενται σε ρυθμιστικές αρχές  ώστε μετά  να μπορεί ο κάθε υπουργός  να ισχυρίζεται πως είναι αμέτοχος .
Αυτή είναι η κλασσική νεοφιλελεύθερη λογική  που η αμέτοχη  και “Πόντιου Πιλάτου”  εξουσία επιτρέπει να παίρνονται αποφάσεις υπέρ  των μεγάλων συμφερόντων και πάντα κατά των λαϊκών .
 
Η διορισμένη διοίκηση της ΡΑΕ  άλλη μια φορά έδωσε το στίγμα της ,  μετά από τη “ρύθμιση”   της αγοράς ενέργειας  που έφτασε τη κιλοβατώρα  σε τιμή  ρεκόρ και τους απλήρωτους λογαριασμούς των νοικοκυριών  σε ασύλληπτους  αριθμούς  μας έκανε “ σοφότερους “ για το πως εννοεί το δημόσιο συμφέρον  το οποίον και   υπηρετείται απόλυτα κατ αυτήν  όταν ο ελληνικός λαός πληρώνει το τίμημα αντί του εργολάβου . 
Η ΡΑΕ ήταν και συνεχίζει να  είναι  καλός υπηρέτης   κάθε ιδιωτικού  συμφέροντος εκτός  του δημοσίου  φυσικά  και η μόνη  χρήσιμη υπηρεσία που μπορεί πλέον να προσφέρει  είναι να παραιτηθούν   όλα τα διορισμένα μέλη της .
 
Ο  ΑΔΜΗΕ  και η ΔΕΗ  ως  μητρική εταιρεία  οφείλουν να διεκδικήσουν αυτά τα χρήματα από τον ιδιώτη εργολάβο .
 
                                    Πολιτική κίνηση μελών  ΣΥΡΙΖΑ  ΔΕΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου