Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Δεν πτοούνται οι μνηστήρες του ΑΔΜΗΕ

Διάχυτη είναι τις τελευταίες ημέρες η ανησυχία σε κυβερνητικούς - όχι μόνο - κύκλους ότι το προεκλογικό κλίμα που ήδη καλλιεργείται μπορεί να έχει επιπτώσεις στις εν εξελίξει αποκρατικοποιήσεις ιδιαίτερα στον τομέα της ενέργειας. Και εάν στην περίπτωση του ΔΕΣΦΑ οι εξελίξεις έχουν δρομολογηθεί και ανατροπές μπορούν να υπάρξουν μόνο εάν υλοποιηθούν οι εξαγγελίες στελεχών της Κουμουνδούρου ότι θα ασκήσουν κάθε νομικό μέσο για να πάρουν πίσω την εταιρεία από τους Αζέρους, στην περίπτωση του ΑΔΜΗΕ έχουμε έναν εν εξελίξει διαγωνισμό, για τον οποίο μάλιστα οι τελευταίες ενδείξεις φανερώνουν ότι λόγω αυξημένου ενδιαφέροντος, ανεβαίνει σημαντικά και ο πήχης του τιμήματος.

Εδώ λοιπόν εκτός από την εκπεφρασμένη αντίδραση του
Σύριζα που υποστηρίζει και τις -όχι έντονες όπως στην περίπτωση της μικρή ΔΕΗ- αντιδράσεις της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, υπάρχει και ένα ακόμη ζήτημα που αφορά στην προσφυγή που έχουν κάνει στο ΣτΕ οι συνδικαλιστές επικαλούμενοι τα δικαιώματα των ταμείων τους επί των δικτύων και ταυτόχρονα θέτουν θέμα αντισυνταγματικότητας της πώλησης των υποδομών δικτύων.

Υπό το πρίσμα αυτό λοιπόν θα περίμενε κανείς να έχουν δημιουργηθεί δεύτερες σκέψεις στις εταιρείες που αυτή τη στιγμή συμμετέχουν στη διαγωνιστική διαδικασία.

Ωστόσο, όπως πληροφορείται το Capital.gr όχι μόνο δεν υπάρχει επί του παρόντος τέτοιο θέμα αλλά το αντίθετο μάλιστα, οι μνηστήρες μπαίνουν δυναμικά στην τελική ευθεία του διαγωνισμού, επιχειρώντας να ενισχύσουν τη δική του υποψηφιότητα ο κάθε ένας.

Αυτό μάλιστα ισχύει και για εταιρείες οι οποίες δεν είχαν κάνει αισθητή, μέχρι τώρα την παρουσία τους και αναμένεται το επόμενο διάστημα να ενισχύσουν την καμπάνια τους και να "συστηθούν" στην ελληνική αγορά ενέργειας και όχι μόνο.

Αυτή η εξέλιξη έρχεται να επιβεβαιώσει τα λεγόμενα κυβερνητικού παράγοντα, ο οποίος τόνιζε ότι όχι απλά υπάρχει ενδιαφέρον για τον ΑΔΜΗΕ, αλλά καθένας από τους τέσσερις υποψηφίους (Terna, Elia, PSP Invstments, SGCC) πιστεύει ότι θα κερδίσει εκείνος το διαγωνισμό που διενεργείται από τη ΔΕΗ και θα φέρει τον πλειοδότη να κατέχει το 66% του μετοχικού κεφαλαίου του διαχειριστή του ελληνικού συστήματος μεταφοράς.

 
Του Χάρη Φλουδόπουλου http://m.capital.gr/News.aspx?id=2113461

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου