Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Σόκαρε το προσωπικό της ΔΕΗ ο θάνατος του Παναγιώτη Αλεξόπουλου στην Πάτρα

Πάτρα: Σόκαρε το προσωπικό της ΔΕΗ ο θάνατος του Παναγιώτη Αλεξόπουλου
Ως «καταραμένη καρέκλα» κυκλοφορούσε από στόμα σε στόμα η τοποθέτηση οποιουδήποτε υπαλλήλου της ΔΕΗ στο τμήμα διακανονισμών της υπηρεσίας. Η πίεση είναι ασφυκτική, από απεγνωσμένους πολίτες που προσπαθούν να αποπληρώσουν τις οφειλές τους, και τα ψυχικά αποθέματα που απαιτούνται από τους υπαλλήλους είναι πάρα πολλά.
 
Πριν από τέσσερις μήνες ο προκάτοχος του 43χρονου Παναγιώτη Αλεξόπουλου, που πέθανε από παθολογικά αίτια στο σπίτι του την Πέμπτη το πρωί, είχε υποβάλει την παραίτησή του, έπειτα από έναν χρόνο παραμονής στη συγκεκριμένη θέση. Και ο 43χρονος βρέθηκε σε ένα γραφείο όπου οι έκρυθμες καταστάσεις είναι καθημερινές.
 
Τις τελευταίες δέκα ημέρες ο προϊστάμενος του γραφείο απουσίαζε και τον αντικατέστησε ο 43χρονος Παναγιώτης Αλεξόπουλος. Στην πορεία λύγισε, μιας και καθημερινά ήταν αναγκασμένος να έρχεται αντιμέτωπος με το δράμα πολλών συμπολιτών, που ζητούσαν μια ευμενέστερη μεταχείριση. Μάλιστα, στις 29 Ιουλίου, ο Παναγιώτης Αλεξόπουλος είχε δεχτεί επίθεση φραστική και σωματική από μια έμπορο, που οι οφειλές της προς τη ΔΕΗ ήταν 8.000 ευρω. Ετσι, μέρα με την ημέρα, οι αντοχές του υπαλλήλου δοκιμάζονταν. Οι συνάδελφοί του συσχετίζουν την πίεση με το μοιραίο. Ποιος να τους δώσει άδικο;
 
«Σίγουρα ο φόρτος εργασίας, το άγχος και η πίεση οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Εάν έρθει κάποιος και ζήσει τα περιστατικά που βιώνουμε, το μεσημέρι στο σπίτι του θα επιστρέψει άρρωστος. Ερχεται ο καθένας και μας μεταφέρει αυτό που βιώνει. Αλήθεια ή ψέμα, γίνεσαι αποδέκτης μιας κοινωνικής εξαθλίωσης και ενός προβλήματος που ζει ο καθένας πίσω από την πόρτα του και δεν το γνωρίζει ο γείτονάς του. Το λέει μόνο σε εσένα, μήπως μπορέσει και αντλήσει την επιείκεια σου για να πετύχει έναν καλύτερο διακανονισμό και να έχει ρεύμα» σημειώνει ο Θεόδωρος Κανελλόπουλος, πρόεδρος της τοπικής επιτροπής ΕΔΟΠ ΔΕΗ Πατρών-Αιγίου.
 
Το κλίμα χθες στα γραφεία της ΔΕΗ ήταν κάτι παραπάνω από φορτισμένο και βαρύ. Και εκείνο που θα επιδιώξουν οι υπάλληλοι είναι η διοίκηση να αναλάβει δράση, κάθε φορά που ένας υπάλληλος δέχεται επίθεση, λεκτική ή σωματική, από έναν πολίτη.
 
Το καλοκαίρι του 2011 ψηφίστηκε ο νόμος 4001 που περιλάμβανε οδηγίες τις Ευρωπαϊκής Ενωσης για τον τρόπο αντιμετώπισης ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Ομως οι υπουργικές αποφάσεις εκδόθηκαν το καλοκαίρι του 2013. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να βρεθούν σε απόγνωση χιλιάδες καταναλωτές της ΔΕΗ, που δεν έβλεπαν από πουθενά οικονομική ελάφρυνση.
 
«Το πρώτο πράγμα που έπρεπε να γίνει είναι μείωση του ΦΠΑ από 13% στο 5% στο τιμολόγιο της ΔΕΗ. Υπάρχουν φόροι που περιλαμβάνονται στο τιμολόγιο που γίνονται αβάσταχτοι. Ακόμα και το κοινωνικό τιμολόγιο, σύμφωνα με το οποίο χάνεις τις ελαφρύνσεις εάν ξεπεράσεις έστω και ένα κιλοβάτ από τα προβλεπόμενα, δεν βοηθάει καθόλου. Για αυτό λοιπόν ο κόσμος δεν βλέπει τον υπάλληλο όταν μας συναντά, βλέπει το κράτος» καταλήγει ο κ. Κανελλόπουλος.
 
Ο άτυχος Παναγιώτης Αλεξόπουλος είχε τοποθετηθεί στο τμήμα διακανονισμών από άλλο γραφείο της ΔΕΗ, διότι στη συγκεκριμένη θέση κανείς υπάλληλος δεν επιθυμούσε να τοποθετηθεί.


Γιώργος Ηλιόπουλος http://www.pelop.gr/?page=article&DocID=120335&srv=9

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου