Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013

Η Bold Ogilvy δημιούργησε για τη ΔΕΗ

 
Η Ogilvy & Mather υπογράφει το νέο τηλεοπτικό spot της ΔΕΗ, που έχει σαν στόχο να καταδείξει πως κάθε άνθρωπος, αποτελεί ξεχωριστή περίπτωση για την Επιχείρηση.
Η ΔΕΗ, σε εναρμόνιση με την απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής αλλαγής, παρέχει έως 42% μειωμένο τιμολόγιο σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, με διευρυμένα κοινωνικά κριτήρια. Σε αυτό το πλαίσιο, στο νέο τηλεοπτικό spot, που δημιούργησε η Ogilvy & Mather, πρωταγωνιστής είναι ένας μετρητής κατανάλωσης ηλεκτρικού ρεύματος, ο γνωστός μετρητής της ΔΕΗ, που υπάρχει σε κάθε σπίτι.

Καθώς το πλάνο επικεντρώνεται στο καντράν του και στη μέτρηση μονάδων, ξαφνικά τα ψηφία αλλάζουν: από αριθμοί γίνονται γράμματα, και γρήγορα ο τηλεθεατής αντιλαμβάνεται ότι αυτό που διαβάζει είναι ονόματα.

Αυτό το εύρημα, έχει στόχο να καταδείξει ότι η ΔΕΗ βλέπει κάθε άνθρωπο σαν μια ξεχωριστή περίπτωση. Όπως λέει και το μήνυμα του τηλεοπτικού σποτ: «Πίσω από τους αριθμούς υπάρχει πάντα ο άνθρωπος».

Συντελεστές:

Business Unit Director: Λένα Μπελιμπασάκη
Strategic Planning Director: Πόπη Ασλανίδου
Account Director: Ρεβέκκα Σαλμόνα
Account Manager: Εύη Αλεξάκη

Executive Creative Director: Γιάννης Σιδέρης
Creative Director: Χρήστος Κουμάντος
Copywriter: Κυριάκος Κυριαζής
Art Director: Άννα Χάλαρη

Εταιρεία Παραγωγής: FOSS Productions
Παραγωγός: Στέλιος Κοτιώνης
Σκηνοθέτης: Νικόλας Δημητρόπουλος
Διευθυντής φωτογραφίας: Ραμόν Μαλαπέτσας
Διευθυντής Παραγωγής: Στάθης Γιάννικος
Post production: Μιχάλης Νερομυλιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου