Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΣΤΗ ΔΕΗ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΈΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΕ ΜΙΣΘΩΜΑΤΑ ΝΕΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ

Τ.Ε. ΕΔΟΠ/ΔΕΗ Πάτρα 1/6/2011
Πατρών-Αιγίου

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Πριν από 2-χρόνια η ΔΕΗ, προχώρησε στο κλείσιμο του πρακτορείου Β. Πάτρας, στα πλαίσια πολιτικής περικοπών των δαπανών με την συρρίκνωση του δικτύου καταστημάτων της.

Παρόλο την διαφωνία μας και τον αγώνα που είχαμε δώσει τότε, τόσο σε τοπικό όσο και σε Εθνικό
 επίπεδο σαν σωματείο, αυτό δεν απετράπη.

Είχαμε επισημάνει τότε όμως, ότι αυτή η πολιτική από πλευράς επιχείρησης αποτελούσε εσφαλμένη απόφαση, γιατί δεν ελάμβανε υπόψιν, ότι στα πλαίσια της απελευθέρωσης της Αγοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας δεν θα έπρεπε να προχωρά η ΔΕΗ σε συρρίκνωση του Δικτύου καταστημάτων αλλά σε διεύρυνση.

Σήμερα έρχεται, η Δ/νση Εμπορίας της ΔΕΗ, στα πλαίσια της γενικότερης αναβάθμισης της Εμπορικής Εικόνας της Επιχείρησης, να προχωρήσει στην μεταστέγαση της Εμπορίας σε άλλο κτίριο στο Εμπορικό κέντρο της Πάτρας.

Σε μια εποχή που βιώνουμε όλοι την οικονομική κρίση, όπου η ΔΕΗ προχωρά στην εφαρμογή των Νόμων για μειώσεις των μισθών των εργαζομένων της, η αναζήτηση ενός κτιρίου 700 τ.μ. για να μεταφερθεί από το ιδιόκτητο κτίριο, σε ένα ενοικιαζόμενο, αποτελεί πρόκληση και σκάνδαλο.

Όχι γιατί διαφωνούμε με την επέκταση του δικτύου των καταστημάτων πωλήσεων της Εμπορίας, αλλά γιατί για άλλη μία φορά γίνεται στο πόδι και βιαστικά, χωρίς σχεδιασμό και προοπτική.

Άλλωστε στον Πειραιά, αφού δαπανήθηκε ένα μεγάλο ποσό για την αναμόρφωση του ιδιόκτητου κτιρίου, σήμερα αναζητούν και εκεί αντίστοιχα να μεταφερθούν σε άλλο με ενοικίαση.

Άραγε γιατί να αναζητάμε κτίριο 700 τ.μ. και όχι ένα πιο μικρό μέχρι 150 τ.μ., ώστε να ανοίξουμε ένα ακόμη κατάστημα εξυπηρέτησης των πελατών μας στην Πάτρα, για συγκεκριμένες εργασίες όπως π.χ. ( Διαδοχές, Διακοπές, επεξηγήσεις και έκδοση λογαριασμών, συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας, πληρωμή μέσο Easy pay κ.α.).

Η φιλοσοφία τέτοιων καταστημάτων και λειτουργικά εξυπηρετεί, αφού εφαρμόζεται από τις εταιρείες τηλεφωνίας, αλλά και έχουν μειωμένο λειτουργικό οικονομικό κόστος διότι στην Πάτρα σήμερα υπάρχούν πολλά κλειστά καταστήματα σ’ αυτά τα τ.μ., όπου η ΔΕΗ μπορεί να το μισθώσει με ενοίκιο μέχρι τα 1500,00€.

Είναι γνωστό παράλληλα ότι το ένα κατάστημα στην Πάτρα, δεν καλύπτει γεωγραφικά την προβολή της Επιχείρησης που επικαλούνται σήμερα οι Διοικούντες.

Άρα γιατί θα πρέπει να μεταφερθεί εξ ολοκλήρου η Δ/νση Εμπορίας σε άλλο κτίριο;

Μήπως θα πρέπει να γίνονται και εμφανώς γνωστοί όλοι οι συμπολίτες μας που καθημερινά σχηματίζουν ουρές για διακανονισμούς στα γραφεία της Ακτή Δυμαίων;

Τι εικόνα θα είναι αυτή που θα παρουσιάζουμε στο Εμπορικό κέντρο της Πάτρας;

Άλλωστε το υπάρχον ιδιόκτητο κτίριο στην Ακτή Δυμαίων, μπορεί να καλύψει όλες τις στεγαστικές ανάγκες των Δ/νσεων της ΔΕΗ, τόσο στον τομέα Εμπορίας όσο και στον τομέα Δικτύου. Με μια εσωτερική διαμόρφωση θα γίνει πιο λειτουργικό στη εξυπηρέτηση των πελατών, χωρίς μεγάλο οικονομικό κόστος για την επιχείρηση, που σήμερα θα δαπανήσει για το νέο, για το οποίο φημολογείται ότι θα δαπανηθεί το ποσό των 300.000,00€.

Η διαμόρφωση αυτή, θα ικανοποιεί τυχόν οδηγία της Ε.Ε. για στεγαστικό διαχωρισμό των Υπηρεσιών Δικτύου και Εμπορίας, αφού διαθέτει δύο ξεχωριστές εισόδους και σε διαφορετικούς δρόμους.

Δεν υπάρχει παράλληλα σχεδιασμός για το μέλλον. Γιατί δεν έχουν λάβει υπόψη τους την δυνατότητα μελλοντικά που θα προκύψει στην ανάγκη φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα οποία σε λίγα χρόνια θα κυκλοφορούν μαζικά στην Ελληνική Αγορά και προπαντός στις μεγάλες πόλεις.

Η Τ.Ε. ΕΔΟΠ/ΔΕΗ στα ζητήματα για την επέκταση των καταστημάτων αλλά και για την λειτουργία της Εμπορίας, τα έθεσε στον Γεν. Δ/ντη Εμπορίας, κατά την επίσκεψη του στην Πάτρα στις 6/5/2011.

Τονίσαμε την ανάγκη για πελατοκεντρική πολιτική που θα πρέπει να εφαρμόσει η επιχείρηση, ενισχύοντας παράλληλα και το κοινωνικό της πρόσωπο, με την εφαρμογή πολιτικής διακανονισμών στους πελάτες που σήμερα η οικονομική συγκυρία απαιτεί.

Ζητήσαμε την αναμόρφωση και την περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων της Εμπορίας, σε κάθε «Καλλικρατικό» Δήμο, για την καλύτερη εξυπηρέτηση ων πελατών μας, καθώς και την εφαρμογή των νέων τεχνολογιών στην εξυπηρέτηση (τηλεφωνική, μέσο Διαδικτύου, κ.α.).

Επισημάναμε την ανάγκή για μικρά ευέλικτα καταστήματα, με μικρό οικονομικό λειτουργικό κόστος, επανδρωμένα με μόνιμο προσωπικό. Η πολιτική των εκτάκτων, πέραν του ότι δεν καλύπτουν πρόσκαιρες ανάγκες, αλλά μόνιμες, με αποτέλεσμα να εκπαιδεύουμε το μελλοντικό προσωπικό των ανταγωνιστών μας.

Θέλουμε να πιστεύουμε, ότι η Δ/νση Εμπορίας θα επανεξετάσει την πολιτική της μεταστέγασης των καταστημάτων. Εφαρμόζοντας μια πολιτική που δεν θα προκαλεί την κοινωνία και δεν θα «εκτρέφει» παρασιτικά φαινόμενα.

Γιατί στο να προχωράς σε μειώσεις των μισθών για τους εργαζόμενους και χρήματα από αυτά να τα καταβάλεις σε μισθώματα, αποτελεί εκτός από πρόκληση και Θυμηδία.

Και αναρωτιέται ο κάθε εργαζόμενος, άραγε τι ατυχία, να μην έχω κληρονομήσει ένα μεγάλο ακίνητο π.χ. στην Αγ. Νικολάου, να το νοικιάσω στη ΔΕΗ για να παίρνω ένα καλό ενοίκιο και να Κάααααθομαι………….

Για την Τ.Ε. ΕΔΟΠ/ΔΕΗ

   Ο πρόεδρος                  Η Γεν. Γραμματέας
Θ. Κανελλόπουλος      Άννα-Μαρία Ρογδάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου